AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har en utrolig lyst til å lære norsk, men jeg har ingen mulighet til å delta på kurs for practisere. Så jeg lurer på om det er noen av dere som snakker norsk og kjenner ønsker å lære spansk? Jeg studerer norsk språk på skolen, men det er ingen tilsvarende praksis, for meg er det viktig. Jeg ser filmer, (lys) bøker, musikk, bøker for å lære Har du noen gode ordbøker. men du trenger å øve hver dag, noen ønsker å lære spansk på samme tid. kommentere her, er jeg veldig interessert. Jeg snakker spansk og bor i Bergen, studerer norsk som ønsker å praktisere språket, enhver student eller person har interesse for å lære spansk. snakke. Anonymkode: b1e1a...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastasha Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Puedes escribirme en [email protected]. PS: Hvilke interesser har du? Det ser ut som om du har et godt ordforråd, men tidvis sliter litt med grammatikk og formuleringer. A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå