lillesmurfen Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Da er vi kommet tilbake fra vår bryllupsreise og har litt tid til å fortelle om vår flotte dag 22 juni Vi (min forlover og jeg ) reiste avgårde til en annen venninne allerede kvelden før (er nok litt av det gammeldagse slaget ) Vi hadde en kjempehyggelig kveld med litt rødvin og masse skravling ! Sov som et barn og våknet grytidlig dagen etter, hvorpå min forlover hadde laget rundstykker, kaffe, nypresset juice slik at vi skulle få i oss litt mat før vi skulle til frisøren:) Taxien kom og hentet oss klokken ni og vi var hos frisøren halv ti. Hår ble satt opp, sminke lagt, kjolen på og vi var nesten klare til avgang klokken kvart på tolv, men ingen bil å se ! Som den overnervøse brud jeg var gikk jeg frem og tilbake i salongen mens jeg tittet på klokken annethvert minutt, det syntes lang vei for de forbipasserende i Karl Johans gate. Ti på tolv ringte kjærestens forlover og fortalte at bilen var på vei ned for å hente oss, (puh!) vi klarte å komme 10 min for sent til kirken, men som Pater Iru sa : "bedre sent enn aldri, spesielt på en dag som denne:)" Min nydelige brudepike og brudesvenn var så herlige at jeg fikk en ordentlig klump i halsen like før vi gikk inn i kirken Masse mennesker var tilstede under vielsen som gikk som en drøm, tanten min sang Ave Maria av Schubert som fikk tårene til å trille på samtlige ( vi hadde videokamera i kirken slik at vi har hele vielsen på tape, noe jeg vil anbefale på det sterkeste ) Fotografene stod utenfor kirken etter vielsen og fikk med seg masse flotte øyeblikk (et meget spesielt varmt bilde av moren min og meg som betydde mye for meg ) ...og så bar det avgårde til forskjellige locations, vi stoppet blant annet på tvers i Karl Johans gate i Oslo, sperret all trafikk og tok noen kjempeflotte bilder (fikk mye oppmerksomhet der kan du si :oops: ) Etter at bildene var ferdige reiste vi ned til Dizzie, hvor de hadde lagt ut rød løper for oss og alle gjestene sto oppover trappene helt til 3 etasje og applauderte da vi kom inn:) Mottagelsen gikk som en drøm og vi gikk rundt og snakket flere ganger med alle gjestene før vi gikk ned til middag ( vi var veldig opptatt av at alle skulle ha det hyggelig, og det hadde de !!!!) Middag, taler bryllupskake, og brudevals gikk over all forventning og mange av våre venner fortalte oss at de aldri hadde sett noen stråle absolutt lykke mer enn oss:) Festen varte og rakk ut i de små timer og vi forlot selskapet klokken halv fire hvorpå vi tuslet inn på Grand Hotel hvor de ventet på oss og fulgte oss opp til Nobelsiuten. Champagnen lå selvfølgelig på is og jordbærene lekkert dandert i suitens hovedstue. Skal ikke gå inn på bryllupsnatten, men kan si den var himmelsk.... Etter en fantastisk bryllupsreise, hvor vi har vært i Barcelona, Valencia, Marseille og Paris. Vi overnattet blant annet på La côte Saint-Jacques i Joigny (Frankrike)som innehar en av Frankrikes beste restauranter. Vi ble tatt så godt vare på og behandlet som grever Vi er nå tilbake i Norge, og sitter og minner vår store dag:) Livet som gift er så langt fantastisk og ser ut til å bare bli bedre Mange varme klemmer fra lykkelige nygifte Fru Lillesmurf:)
Gjest svenskbrud Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 :D Gratulerar!!! Ni verkar ha haft en härlig dag! Det är så kul att läsa om andras bröllop, jag längtar till mitt eget.. Lycka till i framtiden och grattis till din nya titel: FRU !!
Gjest *Perser* Skrevet 12. juli 2002 #3 Skrevet 12. juli 2002 Gratulerer så mye, kjære fru lillesmurfen Så kjekt å høre at alt gikk som drøm og at dere koste dere sååå mye :9 Gratulerer så mye igjen som man og frue
scorpion73 Skrevet 13. juli 2002 #4 Skrevet 13. juli 2002 Høres ut som dere har hatt det helt nydelig. Håper vår blir like flott, ønsker dere lykke til videre i livet som mann og kone.
Ionaa Skrevet 13. juli 2002 #5 Skrevet 13. juli 2002 Gratulerer kjempemasse med status som frue :D Di giftet deg samme dag som meg :blunke: og vi også hadde en fantastisk dag. Lykke til i ekteskapet Klems Ionaa
Ruby Skrevet 14. juli 2002 #6 Skrevet 14. juli 2002 Gratulerer så mye med den store og vellykkede dagen. Hørtes helt nydelig ut. Vi valgte jo samme dag så jeg også, og tror nok vi begge var fornøyd med resultatet. Lykke til i fremtiden og i livet som fru Lillesmurf! Bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå