Gå til innhold

Facebook melding

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere vet når noen har sett meldinga di på facebook kommer det opp sånn liten runding med profilbildet til den personen.

Men hva har skjedd når det har vært bildet av den personen, men senere (på samme melding) er det plutselig bare en runding med en mørk hake? Har de slettet meldingen?

Anonymkode: 6a2a2...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett noe runding med profilbildet til personen, kun den mørke haken, som betyr at meldingen er lest.

Anonymkode: cd884...96c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett noe runding med profilbildet til personen, kun den mørke haken, som betyr at meldingen er lest.

Nei, haken betyr vel at meldingen er levert.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, lisamari skrev:

Nei, haken betyr vel at meldingen er levert.

Å? Det trodde ikke jeg, for meldingen blir jo levert med en gang man har sendt den , mens haken ofte dukker opp etter noen timer eller en dag, så jeg har da gått ut i fra at det er når meldingen er åpnet/lest.

Skrevet (endret)

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? Det trodde ikke jeg, for meldingen blir jo levert med en gang man har sendt den , mens haken ofte dukker opp etter noen timer eller en dag, så jeg har da gått ut i fra at det er når meldingen er åpnet/lest.

Hvis du trykker på meldingen hvor det står et ikon ved siden av, så kommer det opp "Levert" under de med hake og "Sett" under de med bilde.

Endret av lisamari
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, meldingen blir ikke nødvendigvis levert med en gang man har sendt den. 

Anonymkode: c28d9...b5d

Skrevet

Riktig at når det bare er en mørk hake er den levert, men ikke åpnet og sett på.

Men tilbake til hovedspørsmålet; hva når det har vært en runding med bilde, for så å bli runding med hake senere på samme melding?

-ts

Skrevet

Dette må tydeligvis variere, for på min facebook kommer det opp på denne måten:

Symbol OK.svg Sett 00:16

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig at når det bare er en mørk hake er den levert, men ikke åpnet og sett på.

Men tilbake til hovedspørsmålet; hva når det har vært en runding med bilde, for så å bli runding med hake senere på samme melding?

-ts

Går ut ifra at du snakker om messenger-appen når du sier runding med bilde.
Dette skjer ofte med meg, med alle mulige random folk, familie, venner, alt mulig. De leser meldingen, men etter noen dager står det av og til at den ikke er lest, og av og til at den er lest.
Facebook er litt fucked up akkurat der. Teknologi-svikt.

Du kan altså ikke vite om de egentlig har lest den eller ikke. ;) Fordi rundingen med fjeset kan forsvinne helt av seg selv.

Skrevet
35 minutter siden, suspiria skrev:

Dette må tydeligvis variere, for på min facebook kommer det opp på denne måten:

Symbol OK.svg Sett 00:16

Samme her.

Er det ikke facebook dere snakker om da? Har ikke noe rundt ikon i det hele tatt jeg. Mulig at jeg har en utdatert versjon da.

Skrevet
1 time siden, blæddi skrev:

Går ut ifra at du snakker om messenger-appen når du sier runding med bilde.
Dette skjer ofte med meg, med alle mulige random folk, familie, venner, alt mulig. De leser meldingen, men etter noen dager står det av og til at den ikke er lest, og av og til at den er lest.
Facebook er litt fucked up akkurat der. Teknologi-svikt.

Du kan altså ikke vite om de egentlig har lest den eller ikke. ;) Fordi rundingen med fjeset kan forsvinne helt av seg selv.

Ja jeg snakker om messenger appen. Hmmm daså, begynte nesten å lure på om folk slettet meldingene mine:fnise:

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.

Er det ikke facebook dere snakker om da? Har ikke noe rundt ikon i det hele tatt jeg. Mulig at jeg har en utdatert versjon da.

Joda, men i mobilversjonen er det en sirkel med profilbilde eller sirkel en hake inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...