Gå til innhold

hvordan dumpe date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

bare si ifra du! Det gjorde jeg. det funket. elelrs kan dere jo kasnkje være venner .

Anonymkode: 20446...b23

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for hets.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

elelrs kan dere jo kasnkje være venner .

Anonymkode: 20446...b23

Jaha? La oss snu om på rollene. Sett at du er forelsket i en mann. Så setter han seg ned sammen med deg en dag og sier at han ikke har de samme følelsene og at han ønsker å avslutte datingen. Til slutt legger han til "men vi kan jo være venner?" Ville du vært komfortabel med det? Vel vitende at du da etterhvert må sitte og høre på historiene om andre damer han dater etter deg? Som han har sex med. Om den ene dama han finner etterhvert som han selv blir forelsket i. Som han tar med når han er på sosiale hendelser der du også er. De sitter i soafen og koser. Mens du sitter der og fortsatt er forelsket i han. 

Endret av PseudonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest svarene ennå, men du sier du er blitt eldre - så hvor gammel er du egentlig? Hvis du er veldig ung vil nok erfaringen gjøre deg mer bevisst på dette. Det tar tid å bli kjent med sitt hjerte. Kan jo hende du bare er seksuelt attrahert til daten?

Anonymkode: cdac9...b34

kan si det sånn at jeg har hatt samboer i 3 år, ble slutt for et år siden! at jeg kanskje har blitt litt eldre og ting er litt annerledes i datinglivet nå. er i 20-årene

Anonymkode: 1ce77...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...