AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 har datet en i noen måneder nå, og jeg har likt han hele veien egentlig! men han er forelsket i meg, mens jeg ikke har de følelsene. sånne ting tar litt tid for meg!! koser meg på datene, men dagen etter daten tenker jeg omtrent ikke på han engang. med eksen fikk jeg følelser mye fortere f.eks! burde jeg bare si at jeg ikke har de samme følelsene? jeg er ikke flink til å dumpe andre, og jeg hater å såre.. vet ikke hvordan jeg skal si det eller om jeg i det hele tatt VIL! redd for å angre.. burde jeg gi det litt tid og se om følelsene kommer? syns det er litt rart at de ikke har kommet enda. når jeg er superbetatt pleier jeg å tenke på de hele tiden og smile fra øre til øre når jeg får meldinger, det gjør jeg ikke nå.. har jeg bare blitt mer sikker på meg selv og fordi jeg har blitt eldre? at det er derfor jeg tar det så rolig denne gangen.. blir litt småforvirret! Anonymkode: 1ce77...78d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Uff, kan ikke folk slutte å bruke ordet dumpe om andre mennesker? Det høres så respektløst ut. Å dumpe er noe man gjør med søppel og annet man vil kvitte seg med. Det er ekkelt å bruke det om mennesker. Du ønsker å kaste mannen ned i ei dump, liksom. En ting er å føle seg dumpet, men man planlegger ikke å dumpe noen, da er man slem og kynisk. Anonymkode: d06ef...23a 7
Gjest PseudonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Når du har datet han i noen måneder så er det ihvertfall på sin plass å dumpe han face to face hvis du først bestemmer deg for å dumpe. Dumping pr. melding/SMS eller "ghosting" er feigt.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, kan ikke folk slutte å bruke ordet dumpe om andre mennesker? Det høres så respektløst ut. Å dumpe er noe man gjør med søppel og annet man vil kvitte seg med. Det er ekkelt å bruke det om mennesker. Du ønsker å kaste mannen ned i ei dump, liksom. En ting er å føle seg dumpet, men man planlegger ikke å dumpe noen, da er man slem og kynisk. Anonymkode: d06ef...23a nå får du gi deg! og jada, kanskje det høres respektløst ut. jeg ble dumpet av min ekssamboer og vet at sånt er vondt, men jeg ville ha råd til hvordan jeg kan gjøre det så skånsomt som mulig fordi jeg bryr meg om andres følelser! hadde jeg vært egoistisk og tenkt på meg selv, hadde jeg jo bare dratt det ut for å finne ut av mine egne følelser. men jeg bryr meg om hans følelser, så jeg tenker at jeg må tenke på han og la han gå hvis jeg ikke føler det samme enda.. Anonymkode: 1ce77...78d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 10 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Når du har datet han i noen måneder så er det ihvertfall på sin plass å dumpe han face to face hvis du først bestemmer deg for å dumpe. Dumping pr. melding/SMS eller "ghosting" er feigt. ingen har sagt at jeg skal gjøre det pr. melding! det hadde jeg aldri gjort, og ghosting har aldri vært min greie. ville bare ha litt råd jeg, fordi jeg gruer meg til å såre følelsene hans. jeg bryr meg jo om han! Anonymkode: 1ce77...78d
Gjest PseudonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ingen har sagt at jeg skal gjøre det pr. melding! det hadde jeg aldri gjort, og ghosting har aldri vært min greie. ville bare ha litt råd jeg, fordi jeg gruer meg til å såre følelsene hans. jeg bryr meg jo om han! Anonymkode: 1ce77...78d Bra. Jeg skrev det for det er dessverre ingen selvfølgelighet at man tar et sånt møte for å snakke ut. Selv blant voksne er det noen som tar den feige utveien. Og jeg kjenner jo ikke hvor du står med tanke på slike ting (før nå). Jeg liker at du gruer deg, det er et tegn på at du er en bra person. Du kommer til å såre han uansett, men så lenge du legger kortene på bordet på en fin måte så er det ikke så mye mer du kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Beste er å slutte å ha kontakt. Til slutt tar han hintet. Anonymkode: 99129...8ee
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, kan ikke folk slutte å bruke ordet dumpe om andre mennesker? Det høres så respektløst ut. Å dumpe er noe man gjør med søppel og annet man vil kvitte seg med. Det er ekkelt å bruke det om mennesker. Du ønsker å kaste mannen ned i ei dump, liksom. En ting er å føle seg dumpet, men man planlegger ikke å dumpe noen, da er man slem og kynisk. Anonymkode: d06ef...23a Velcome to the world. Anonymkode: 99129...8ee
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå får du gi deg! og jada, kanskje det høres respektløst ut. jeg ble dumpet av min ekssamboer og vet at sånt er vondt, men jeg ville ha råd til hvordan jeg kan gjøre det så skånsomt som mulig fordi jeg bryr meg om andres følelser! hadde jeg vært egoistisk og tenkt på meg selv, hadde jeg jo bare dratt det ut for å finne ut av mine egne følelser. men jeg bryr meg om hans følelser, så jeg tenker at jeg må tenke på han og la han gå hvis jeg ikke føler det samme enda.. Anonymkode: 1ce77...78d Hallo? Er det noen hjemme? Anonymkode: d06ef...23a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 37 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Når du har datet han i noen måneder så er det ihvertfall på sin plass å dumpe han face to face hvis du først bestemmer deg for å dumpe. Dumping pr. melding/SMS eller "ghosting" er feigt. det har du rett i. er mange som tar den lette utveien! har selv blitt dumpet over melding og blitt ghostet, og det ville jeg ikke utsatt noen andre for. det er enda mer dårlig gjort enn å sette seg ned og være ærlig! ja, kommer nok til å såre han uansett.. får bare gjøre det på en ordentlig måte og heller ha dårlig samvittighet. kan ikke lyve om følelsene mine heller, og jeg skulle ønske jeg kunne styrt de. men sånn fungerer det desverre ikke har ikke gått og tenkt på dette lenge altså, så er ikke sånn at jeg har dratt det ut. er først nå jeg innså at jeg kanskje ikke er klar for noe enda og at jeg ikke er helt der følelsesmessig! kunne selvfølgelig latt det gå tid så jeg fant ut av dette, men vil ikke la han vente. han er en bra fyr, så han fortjener det beste og en som er helt sikker på han takk for svar! Anonymkode: 1ce77...78d
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 Ville sagt det som det er jeg. Si at du over lengre tid nå har prøvd å gi dere en sjanse, men at du rett og slett ikke føler det samme for han som det han føler for deg. Det er en ærlig sak og det er ikke noe vits i å prøve å pakke det inn. Han kommer nok til å bli lei seg, men det er bedre enn at han går rundt og tror det vil bli dere to en gang. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #13 Skrevet 20. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo? Er det noen hjemme? Anonymkode: d06ef...23a åherre. tror jeg slutter å spørre etter råd her inne, når sånne som deg kommer for å være frekk! mener det her er en ærlig sak. ingen grunn til å være ufin ;););) Anonymkode: 1ce77...78d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #14 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: har datet en i noen måneder nå, og jeg har likt han hele veien egentlig! men han er forelsket i meg, mens jeg ikke har de følelsene. sånne ting tar litt tid for meg!! koser meg på datene, men dagen etter daten tenker jeg omtrent ikke på han engang. med eksen fikk jeg følelser mye fortere f.eks! burde jeg bare si at jeg ikke har de samme følelsene? jeg er ikke flink til å dumpe andre, og jeg hater å såre.. vet ikke hvordan jeg skal si det eller om jeg i det hele tatt VIL! redd for å angre.. burde jeg gi det litt tid og se om følelsene kommer? syns det er litt rart at de ikke har kommet enda. når jeg er superbetatt pleier jeg å tenke på de hele tiden og smile fra øre til øre når jeg får meldinger, det gjør jeg ikke nå.. har jeg bare blitt mer sikker på meg selv og fordi jeg har blitt eldre? at det er derfor jeg tar det så rolig denne gangen.. blir litt småforvirret! Anonymkode: 1ce77...78d Hm. Hva hvis du prøver å se han for deg sammen med en annen jente da? Hadde det plaget deg dersom du nå "dumpet" han, og han raskt fant seg ei ny ei? Hadde det gjort vondt for deg, eller hadde du ikke brydd deg? Anonymkode: f2778...1fd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #15 Skrevet 20. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Hva hvis du prøver å se han for deg sammen med en annen jente da? Hadde det plaget deg dersom du nå "dumpet" han, og han raskt fant seg ei ny ei? Hadde det gjort vondt for deg, eller hadde du ikke brydd deg? Anonymkode: f2778...1fd jeg hadde nok blitt lei meg, det hadde jeg. det som er problemet her er at han har kommet mye lengre enn meg følelsesmessig! Anonymkode: 1ce77...78d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #16 Skrevet 20. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg hadde nok blitt lei meg, det hadde jeg. det som er problemet her er at han har kommet mye lengre enn meg følelsesmessig! Anonymkode: 1ce77...78d Og det er et problem fordi...? Anonymkode: 9953a...0ff
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #17 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og det er et problem fordi...? Anonymkode: 9953a...0ff fordi jeg ikke vet hva jeg vil, og jeg liker ikke å gi andre falske forhåpninger! Anonymkode: 1ce77...78d 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #18 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg hadde nok blitt lei meg, det hadde jeg. det som er problemet her er at han har kommet mye lengre enn meg følelsesmessig! Anonymkode: 1ce77...78d Hva hvis du er ærlig med han om det da? sier at du er usikker på følelsene dine, men at du er villig til å fortsette å treffes i et litt rolig tempo, for å se hva som skjer. Da vet han iallfall om det dersom dere fortsetter å treffes, og kan kanskje roe seg ned og ikke være for intens ikke alltid at følelsene utvikler seg samtidig, men det er greit å si fra, for en som er forelsket kan fort bli veeldig på når ikke den andre er det. Anonymkode: f2778...1fd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #19 Skrevet 21. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: har datet en i noen måneder nå, og jeg har likt han hele veien egentlig! men han er forelsket i meg, mens jeg ikke har de følelsene. sånne ting tar litt tid for meg!! koser meg på datene, men dagen etter daten tenker jeg omtrent ikke på han engang. med eksen fikk jeg følelser mye fortere f.eks! burde jeg bare si at jeg ikke har de samme følelsene? jeg er ikke flink til å dumpe andre, og jeg hater å såre.. vet ikke hvordan jeg skal si det eller om jeg i det hele tatt VIL! redd for å angre.. burde jeg gi det litt tid og se om følelsene kommer? syns det er litt rart at de ikke har kommet enda. når jeg er superbetatt pleier jeg å tenke på de hele tiden og smile fra øre til øre når jeg får meldinger, det gjør jeg ikke nå.. har jeg bare blitt mer sikker på meg selv og fordi jeg har blitt eldre? at det er derfor jeg tar det så rolig denne gangen.. blir litt småforvirret! Anonymkode: 1ce77...78d Har ikke lest svarene ennå, men du sier du er blitt eldre - så hvor gammel er du egentlig? Hvis du er veldig ung vil nok erfaringen gjøre deg mer bevisst på dette. Det tar tid å bli kjent med sitt hjerte. Kan jo hende du bare er seksuelt attrahert til daten? Anonymkode: cdac9...b34
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #20 Skrevet 21. desember 2015 Gi det til å se om følelsene kommer Så lenge du koser deg med han og trives i hans selskap så ser jeg ingen grunn til å dumpe han enda. Men om du føler at de ikke kommer til å komme så bør du si fra og være ærlig, for å ikke dra den enda lenger og såre han enda mer. Da er det bare å si "beklager jeg har ikke fått de følelsene for deg som jeg ønsket så vi kan ikke fortsette mer." Anonymkode: 8088f...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå