sjokoladeelskeren Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 heihei Det er en ting som irriterer meg grenseløst, og det er at ofte kommer fiselyder når jeg har sex. Jeg hadde en kjæreste, og det gikk fint da, siden ham visste at det ikke var en "ordentlig fis" og han ble vandt til det, sann at til slutt så brydde jeg meg ikke lenger. Men nå er det slutt mellom oss, og jeg tørr ikke å ligge med noen andre, på grunn av disse fisene. Det er jo utrolig pinlig, og er redd for at gutten skal synes det er skikkelig ekkelt. Har prøvd knipeøvelser lenge nå, men føler ikke det hjelper noe særlig. Noen som vet om noe som funker? Er det alle som får slike lyder iblandt eller er det bare noen?
sjokoladeelskeren Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 20. desember 2015 heihei Det er en ting som irriterer meg grenseløst, og det er at ofte kommer fiselyder når jeg har sex. Jeg hadde en kjæreste, og det gikk fint da, siden ham visste at det ikke var en "ordentlig fis" og han ble vandt til det, sann at til slutt så brydde jeg meg ikke lenger. Men nå er det slutt mellom oss, og jeg tørr ikke å ligge med noen andre, på grunn av disse fisene. Det er jo utrolig pinlig, og er redd for at gutten skal synes det er skikkelig ekkelt. Har prøvd knipeøvelser lenge nå, men føler ikke det hjelper noe særlig. Noen som vet om noe som funker? Er det alle som får slike lyder iblandt eller er det bare noen?
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Dren? Bare pass på at det ikke treffer penis.
icom Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 nå vet ikke jeg hvor gammel du er - men fittefis er ikke noe å bry seg om.. som voksen bryr jeg meg fletta om det kjør på! 2
sjokoladeelskeren Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, icom skrev: nå vet ikke jeg hvor gammel du er - men fittefis er ikke noe å bry seg om.. som voksen bryr jeg meg fletta om det kjør på! er 18
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Det er vanlig hvis man blir tatt litt 'hardt'. Menn er klar over dette (de med litt erfaring i alle fall). Jeg opplever det ikke med alle, men med han jeg har sex med nå skjer det iblant. Han har aldri reagert på dette og jeg tenker heller ikke over det (men så er jeg 25 og har hatt sex i 7-8 år nå så litt for voksen til å stresse med slikt). Anonymkode: 242b8...8ce
Troll! Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Jeg opplevde det første gang i fjor, det er festlig, men bryr meg ikke nevneverdig, jenta begynte å le og vi bare fortsatte. Ikke noe å bry seg om, skjønner det er flaut, men om den andre personen ikke bryr seg, så er det jo ett fett, ikke ta seg selv så høytidelig, Det er først når man kan tulle og tøyse mens man har sex, man virkelig er trygge på hverandre :D
stan Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 De fleste damene jeg har vært sammen med har hatt det. Om du kommer ut for en som ikke skjønner hva dette er, så er han neppe verd å samle på.
Avalon Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 To like tråder er slått sammen. - Avalon, mod
sjokoladeelskeren Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, stan skrev: De fleste damene jeg har vært sammen med har hatt det. Om du kommer ut for en som ikke skjønner hva dette er, så er han neppe verd å samle på. Han kan jo vel vær mye å samle på selv om han ikke vet hva det er?
stan Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, sjokoladeelskeren skrev: Han kan jo vel vær mye å samle på selv om han ikke vet hva det er? Forskjell på å forstå og vite, men jeg er enig med deg Det er jo som regel ganske enkelt å skjønne når lyden kommer i takt med jukkingen. Litt av problemet er jo at folk tar sex så innmari seriøst, det er jo lek og moro. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 De aller fleste vet veldig godt at fittefis kan forekomme. Med mindre man er helt uerfaren Anonymkode: 8065f...d28
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #14 Skrevet 21. desember 2015 Det er HELT vanlig så bare å slappe av. Jeg syntes også det var kjempe flaut når jeg var ny i sexlivet , men det er noe som skjer med ca alle, og noen oftere enn hos andre. Ingenting unormalt med det, bare å ignorere når det skjer Er ikke noe man kan gjøre for at det ikke skjer, utenom å velge stillinger der det ikke presses luft inn i vagina sammen med penisen - noe som omtrent er umulig når mannen pumper på for det er jo luft rundt penisen hans når den kommer i "stor fart" hehe. Anonymkode: ce406...415 1
Solstrålen. Skrevet 21. desember 2015 #15 Skrevet 21. desember 2015 Jeg har opplevd at det kan oppstå oftere i enkelte stillinger. Og etter hvem man er med, størrelse på penis og hvilken teknikk han bruker. Noen ganger blir luft presset inn. Så selvom du opplevde det med eksen betyr ikke det at det kommer til å skje i framtiden med andre. Og hvis det gjør det, ja da går det nok helt fint Jeg kan jo legge til min egen flause: Jeg hadde akkurat begynt å ha sex med en fyr og han ble med meg hjem. Vi hadde sex dagen derpå på morgenen. Normalt har jeg ikke noe problem med fittefiser, men denne var flau. Det hadde blitt presset masse luft inn i fitta mi, men jeg var ikke klar over det. Vi var ferdig med å ha sex og jeg gikk på do som er vegg i vegg med rommet mitt. Det er veldig lytt der(believe me, i know, bor i kollektiv). Jeg begynner å tisse og ut kommer tidenes fittefis med et brak, den varer i flere sekunder. Det værste var at det høres ut som tidenes fuktige og ekle promp. Jeg satt der med trusa på anklene og hendene foran ansiktet og trodde jeg skulle DØ. Gikk inn til han etterpå og gadd ikke engang å nevne det. Hvis jeg overlever det, klarer du fint en fittefis åh, kom akkurat på at ei venninne av meg fikk diare mens hun holdt på med en fyr. Haha. Nå i ettertid ler de av det begge to. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #16 Skrevet 21. desember 2015 Haha det der har skjedd meg også et par ganger Solstrålen! Luft i vagina som skal ut + sæd i vagina som skal ut = DEN diareboblefitteprompelyden! Ganske flaut , men regner med at alle menn over 18 år er godt kjent med at det er et helt naturlig fenomen! Anonymkode: ce406...415 1
Solstrålen. Skrevet 21. desember 2015 #17 Skrevet 21. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha det der har skjedd meg også et par ganger Solstrålen! Luft i vagina som skal ut + sæd i vagina som skal ut = DEN diareboblefitteprompelyden! Ganske flaut , men regner med at alle menn over 18 år er godt kjent med at det er et helt naturlig fenomen! Anonymkode: ce406...415 Haha ja! Håper virkelig det var det han tenkte når han lå der Men er enig, ingen burde ha noe problem med det
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #18 Skrevet 21. desember 2015 Jeg synes det oppstår sjeldnere når skjeden er ordentlig våt. Hvis vi er litt for ivrige og hopper over forspillet er skjeden egentlig for tørr, og det blir lettere med luft inn Anonymkode: 18f9d...358
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #19 Skrevet 21. desember 2015 Blir sugd luft inn når mannen drar penisen sin helt ut for å beundre den..særlig i enkelte stillinger, så det er mannens feil. Blir irritert på mannen. Skjerpings. Anonymkode: 7d442...432
LeilaS Skrevet 21. desember 2015 #20 Skrevet 21. desember 2015 14 timer siden, Solstrålen. skrev: Jeg har opplevd at det kan oppstå oftere i enkelte stillinger. Og etter hvem man er med, størrelse på penis og hvilken teknikk han bruker. Noen ganger blir luft presset inn. Så selvom du opplevde det med eksen betyr ikke det at det kommer til å skje i framtiden med andre. Og hvis det gjør det, ja da går det nok helt fint Jeg kan jo legge til min egen flause: Jeg hadde akkurat begynt å ha sex med en fyr og han ble med meg hjem. Vi hadde sex dagen derpå på morgenen. Normalt har jeg ikke noe problem med fittefiser, men denne var flau. Det hadde blitt presset masse luft inn i fitta mi, men jeg var ikke klar over det. Vi var ferdig med å ha sex og jeg gikk på do som er vegg i vegg med rommet mitt. Det er veldig lytt der(believe me, i know, bor i kollektiv). Jeg begynner å tisse og ut kommer tidenes fittefis med et brak, den varer i flere sekunder. Det værste var at det høres ut som tidenes fuktige og ekle promp. Jeg satt der med trusa på anklene og hendene foran ansiktet og trodde jeg skulle DØ. Gikk inn til han etterpå og gadd ikke engang å nevne det. Hvis jeg overlever det, klarer du fint en fittefis åh, kom akkurat på at ei venninne av meg fikk diare mens hun holdt på med en fyr. Haha. Nå i ettertid ler de av det begge to. Haha, samme skjedde med meg, men bare i dusjen da etter sex. Plutselig kom den store hesteprompen av en fittefis. jeg ville bare synke ned i jorden. Han sa ingenting, men var veldig flaut siden jeg bare var 17. Men som alle sier, det er helt normalt og kan skje alle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå