AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Hva er deres forhold til å trene i jula og sånn? Jeg føler at dersom jeg drar på trening julaften, 1. juledag, kanskje nyttårsaften og sånn, så er det på en måte ikke helt greit for resten av familien. Altså jeg får jo velge selv, og det er greit og sånn, men jeg føler at de har en litt sånn holdning om at på slike dager skal man ikke trene og slikt for da skal man holde seg hjemme. Hva tenker dere? Anonymkode: 96f8d...d9b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Akkurat de dagene du nevner synes jeg godt man kan droppe trening. Gå heller en lang tur eller noe slikt. Anonymkode: fff55...8ed 2
urenluren Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Ser ikke helt problemet med å trene disse dagene? Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Slike unnskyldninger er grunnen til at mange sliter med progresjonen. 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat de dagene du nevner synes jeg godt man kan droppe trening. Gå heller en lang tur eller noe slikt. Anonymkode: fff55...8ed Men hvorfor det? Jeg liker å trene og jeg føler meg alltid mye bedre etterpå. Å gå en tur, og spesielt en lang en, er noe av det verste jeg vet, og gjør ikke det med mindre jeg må. Anonymkode: 96f8d...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, urenluren skrev: Ser ikke helt problemet med å trene disse dagene? Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Slike unnskyldninger er grunnen til at mange sliter med progresjonen. Tre dager i løpet av et helt år. Nå må du kutte ut. :D Anonymkode: fff55...8ed 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor det? Jeg liker å trene og jeg føler meg alltid mye bedre etterpå. Å gå en tur, og spesielt en lang en, er noe av det verste jeg vet, og gjør ikke det med mindre jeg må. Anonymkode: 96f8d...d9b Da får du være tvangsmessig og trene da vel. Anonymkode: fff55...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da får du være tvangsmessig og trene da vel. Anonymkode: fff55...8ed På hvilken måte er det tvangsmessig? Anonymkode: 96f8d...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er det tvangsmessig? Anonymkode: 96f8d...d9b Når man ikke kan avvike fra en rutine ved en spesiell anledning er det tvangsmessig. Anonymkode: fff55...8ed 5
urenluren Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tre dager i løpet av et helt år. Nå må du kutte ut. :D Anonymkode: fff55...8ed Haha, mente ikke bare de tre dagene altså, men for eksempel. Det kan også være bursdager, helligdager, eller søndager. Poenget er at hvilken dag det er trenger ikke være en grunn til ikke å trene, dersom man har lyst til det(eller har behov for det). Endret 20. desember 2015 av urenluren 4
Gjest morhjertegod Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 Her i huset trener vi gjennom julen, ikke julaften, da har vi ikke tid. Men de andre dagene er vi åpne og klare for det :o)
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man ikke kan avvike fra en rutine ved en spesiell anledning er det tvangsmessig. Anonymkode: fff55...8ed Det er ikke rutine, det er noe jeg gjør når jeg har lyst til å gjøre det. Det blir på samme måten som å se en film eller noe. Det er noe man gjør for gøy sant? Noe man gjør for å kose seg. Dersom jeg en dag ikke har lyst til å trene, så gjør jeg vanligvis ikke det, men som oftest har jeg lyst. Det er synd at du ser på trening som bare rutine og noe som du må, og ikke finner noe glede i, men det er ikke alle som har et slikt kjipt forhold til trening. Anonymkode: 96f8d...d9b 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 5 minutter siden, urenluren skrev: Haha, mente ikke bare de tre dagene altså, men for eksempel. Det kan også være bursdager, helligdager, eller søndager. Poenget er at hvilken dag det er trenger ikke være en grunn til ikke å trene, dersom man har lyst til det(eller har behov for det). Nå svarte jeg kun mtp disse tre dagene. Anonymkode: fff55...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #13 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er synd at du ser på trening som bare rutine og noe som du må, og ikke finner noe glede i, men det er ikke alle som har et slikt kjipt forhold til trening. Anonymkode: 96f8d...d9b Du trenger ikke komme med personangrep kun fordi jeg påpeker at du har et tvangsmessig forhold til trenng, Når du ikke kan la være tre dager i løpet av jula og erstatte med annen aktivitet er det tvangsmessig. Anonymkode: fff55...8ed 3
nelipot Skrevet 20. desember 2015 #14 Skrevet 20. desember 2015 Tren hvis du føler for det. Jeg ville gjort det, uavhengig av hva familien måtte mene om det. 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #15 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke komme med personangrep kun fordi jeg påpeker at du har et tvangsmessig forhold til trenng, Når du ikke kan la være tre dager i løpet av jula og erstatte med annen aktivitet er det tvangsmessig. Anonymkode: fff55...8ed På hvilken måte er det personangrep? Jeg synes det er ganske smålig av deg å konstruere til forhold som ikke er eksisterende. For alt du vet kan det hende jeg ikke kommer til å trene i jula, det spørs hva jeg føler for. Jeg bare lurte på hvilket forhold andre har til å trene på slike helligdager. Det er også litt morsomt at du mener det er greit med annen aktivitet så lenge man ikke kaller det trening. I jula skal man jo tross alt kose seg. Da erstatter man ikke noe man liker godt med noe man liker mindre. Skjønner du ikke det? Det er ingenting som gjør det tvangsmessig. Anonymkode: 96f8d...d9b 6
Gjest cheshirecat Skrevet 20. desember 2015 #16 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Drit i "normen" og gjør det som passer degselv ..når de andre ser på tre nøtter til Askepott eller Whatever kan du ta treningsøkta di. Har løpt hver jul de siste syv åra, tilogmed de årene jeg generelt var utrent og la lite fokus på det.. min julegave til megselv, også pleier jeg å si at jeg kommer nærmere himmelriket og Gud ute på en løpetur med iskald vind i ansiktet og snø som daler ned, enn hva jeg gjør i kirka med x-antall fremmede rundt meg og en skrulling som snakker piss jeg ikke er interessert i å høre på. Endret 20. desember 2015 av cheshirecat
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #17 Skrevet 20. desember 2015 La resten spise godteri og ribbefett- og slite noe i helsinke etter julen med dårlig samvittighet og vektøkning. Mitt råd er: Tren når du vil- men vær tilstede under sosial viktige sammenkomster. Det er sunt å opprettholde treningsprogrammet sitt- også i julen - for det kommer en tid etterpå også og da skal du være glad for at du ikke lot være. God jul! Jeg skal hvertfall trene som vanlig.. Anonymkode: 19554...42b 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #18 Skrevet 20. desember 2015 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: La resten spise godteri og ribbefett- og slite noe i helsinke etter julen med dårlig samvittighet og vektøkning. Mitt råd er: Tren når du vil- men vær tilstede under sosial viktige sammenkomster. Det er sunt å opprettholde treningsprogrammet sitt- også i julen - for det kommer en tid etterpå også og da skal du være glad for at du ikke lot være. God jul! Jeg skal hvertfall trene som vanlig.. Anonymkode: 19554...42b Jeg spiser godteri og ribbefett og julekaker og alt det der! Og etter jul sliter jeg hverken med dårlig samvittighet eller vektøkning! Tenk det! Trener ikke masse, men jeg går en del turer, og har en helt normal kropp. I jula blir det mindre trening, men det hender det blir en gåtur. Anonymkode: ee971...32a 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #19 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiser godteri og ribbefett og julekaker og alt det der! Og etter jul sliter jeg hverken med dårlig samvittighet eller vektøkning! Tenk det! Trener ikke masse, men jeg går en del turer, og har en helt normal kropp. I jula blir det mindre trening, men det hender det blir en gåtur. Anonymkode: ee971...32a Enig. Jeg også spiser og koser meg mye i jula. Men det betyr jo ikke at man ikke kan trene også om man liker det. Anonymkode: 96f8d...d9b 2
Pinkee Skrevet 20. desember 2015 #20 Skrevet 20. desember 2015 Synes det er helt fint å trene i jula, feks 1.juledag, for da smaker all den feite og søte maten så myyye bedre, og man får plass til mer Men, i år skal jeg jobbe, så da blir det smått med både mat og trening. Synes godt du kan ta ei treningsøkt i jula, men legg det til et slikt tidspunkt at det ikke går utover familien. Midt i middagen er et dårlig valg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå