Gå til innhold

Buste foreldre mens de har sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har selv heldigvis aldri tatt foreldrene mine på senga- bokstavlig talt. Men har noen av dere faktisk "tatt" foreldrene deres i å ha seg? Eller omvendt at de har kommet busende inn mens du selv har stått i? 

Anonymkode: 3f3ee...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde noen få ganger når jeg var 8-12 år. Men det gjorde lite inntrykk. 

Skrevet

ja og ja 😞

Skrevet

Har hørt foreldrene mine ha sex. Det var traumatisk. Jeg hadde naborommet og plutselig hørte jeg masse stønning fra naborommet, endte opp  med å sove med musikk på ørene.

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, Snadder skrev:

Har hørt foreldrene mine ha sex. Det var traumatisk. Jeg hadde naborommet og plutselig hørte jeg masse stønning fra naborommet, endte opp  med å sove med musikk på ørene.

Hahah traumatisk du liksom. Stakkars deg som hørte noen lyder på naborommet.... Herregud:p 

Anonymkode: 53ece...641

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah traumatisk du liksom. Stakkars deg som hørte noen lyder på naborommet.... Herregud:p 

Var veldig ekkelt som barn ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Som nevnt i en annen tråd ferska jeg søstra mi med hele hånda oppi. Like forjævlig flaut for oss begge, og det har aldri blitt nevnt.

Uff... 😂

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snadder skrev:

Var veldig ekkelt som barn ;)

At det var ekkelt er ikke det samme som traumatisk:p du greide deg vel fint i livet etter hendelsen uten varige men? :)

• Liker 2
Skrevet

Har ikke bare "tatt" dem i det. En sommerferie når jeg var liten bodde vi på et trangt hotellrom og de hadde sex selv om jeg "sov" i samme seng. Traumatisert for livet :cry3:

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Tad skrev:

Har ikke bare "tatt" dem i det. En sommerferie når jeg var liten bodde vi på et trangt hotellrom og de hadde sex selv om jeg "sov" i samme seng. Traumatisert for livet :cry3:

Herregud :O klarte de ikke å holde seg bare den tiden dere var på ferie?! Hvor dumme er de som tror du ikke merker at noen har sex vedsidenav...? Hvor gammel var du? Du har min sterkeste medfølelse

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Pastalovah skrev:

Herregud :O klarte de ikke å holde seg bare den tiden dere var på ferie?! Hvor dumme er de som tror du ikke merker at noen har sex vedsidenav...? Hvor gammel var du? Du har min sterkeste medfølelse

Tydeligvis ikke, de var vel bare dritkåte. Husker ikke hvor gammel jeg var, men tipper det var noen måneder før jeg fylte 4. Tror de tenkte at jeg sov så tungt at jeg ikke ville merke det, men så våknet jeg fordi sengen ristet så mye :kvalm:

Gjest PetterPanne
Skrevet

Jeg var 5 år og lekte med lego under bordet. Søster på 3 år lekte med meg. Så kommer pappa inn og sier at han og mamma skal sove, og at jeg ikke må gå inn døra.

Fem minutter senere spør søster hva foreldrene våre driver med. Hun vil inn i rommet. Jeg rakk opp til dørhåndtaket så jeg åpner døra forsiktig. 

Der ser jeg foreldrene mine ligge forskrekket og pappa reiser seg. Det eneste som kommer ut av munnen min var: "Så stor den er!!!!"

Dessverre har denne episoden brent seg fast i minnet mitt. Det hjelper ikke at pappa av og til hvisker: "Så stor den er..." til meg. :(

Skrevet

Jeg har heldigvis aldri hatt "gleden" av å verken ferske eller bli fersket av mine foreldre i akten. 

Skrevet

Har hørt de et par ganger da jeg hadde rommet vedsiden av. Ellers ferska broren til eksen oss en gang.

Skrevet
Den 21.12.2015 at 1.54, PetterPanne skrev:

Dessverre har denne episoden brent seg fast i minnet mitt. Det hjelper ikke at pappa av og til hvisker: "Så stor den er..." til meg. :(

WTF?! :ohmy: :kvalm:

Skrevet

Ja og ja.

*hutre*

Anonymkode: 7891a...316

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg har aldri fersket dem. Men jeg har hørt dem

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

pinar, mod. 

Skrevet

Kan forsåvidt forstå at det pinlig å høre/se foreldre ha sex. Men er det ikke fint å vite at foreldrene deres etter X antall år sammen fortsatt er glade i hverandre nok til fortsatt å faktisk ha sex? 😀

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...