Gå til innhold

barn og mobbing.

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen jeg kjenner lar barna deres høre på sanger av daphne og celeste. der synger daphne og celeste ut om hvor stygge folk er. om hvor illeluktende de er. (den ligger ute på youtube). selv måtte jeg le litt av sangen, men syntes at foreldre burde sette ned foten når det gjelder 8-åringer som hører på sånn musikk. det eneste de lærer av det er jo å kalle opp folk. for en stund siden ljomet den ut på hele SFO, og staben lo. jeg lo til og med litt selv, men når jeg ser tilbake på det er det ikke rart at folk reagerte med sinne i ettertid. det var også mange som gjemte seg og gråt i smug av situasjonen.

hva slags foreldre eller mennesker spiller en sånn låt på full guffe? hvordan og ville dere tatt opp det med foreldrene? 

noen av de ansatte tok det opp med en av foreldrene og de tok det videre, men det ble ikke så mye bedre. hva skal til da?

Anonymkode: 9acce...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om dem før, men måtte inn og se hva det var for noe. Så sangen UGLY. Vanskelig å skjønne hva det der egentlig er for noe, kanskje voksenhumor, men ingenting for barn. Jeg hadde flirt om det var et innslag på SNL eller Mad TV, men ellers var det jo bare snålt.

Skjønner 8-åringer hva de synger om?

Hvorfor var det noen som gjemte seg og gråt?

Hvem var det egentlig som satt den på?

Skrevet

Måtte google for å finne ut hva dette var for noe. Legger ut link til teksten her, for de som er interessert.

Jeg ville ikke latt mine barn høre på den søpla der. Og det hører aldeles ikke hjemme på SFO.

http://www.stlyrics.com/lyrics/bringiton/ugly.htm

Anonymkode: 70bcb...ed6

Gjest Kattifnatten
Skrevet

Haha, jeg husker faktisk at vi spilte denne sangen den gang jeg gikk på SFO, i år 2000(!). Vi skjønte jo ikke halvparten av det de sang om, og det var nok mest fordi den var fengende å danse/synge til. Ingen reagerte den gang, ingen ble mobbet som følge av sangen, det var bare gøy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...