AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #21 Skrevet 19. desember 2015 Jeg tror ikke jeg hadde passet med en som stemte FrP uansett utdanning han hadde hatt. Anonymkode: 663c0...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #22 Skrevet 19. desember 2015 For det har ikke SV? Som frir til innvandrere som knapt kan norsk ved å friste med mer penger uten innsats? Hva med AP? Som frister til arbeiderfolket som knapt kan tenke en fri tanke og stemmer AP fordi alle andre i bygda stemmer AP?Du er så jævlig på jordet.So? De fleste voldtektsmenn er svarte, men å skjære alle over en kam er rasistisk Anonymkode: 1ff5a...baaEhhh, nei, statistisk sett har Frp sine velgere lavere utdanning enn andre politiske partier sine velgere. Det er ikke rasistisk eller å være på jordet, det er fakta. Anonymkode: d62b6...2fd 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. desember 2015 #23 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Uansett hvor dumme politikere er så er de aldri så dumme som de som stemmer på dem. Endret 19. desember 2015 av Balian de Ibelin
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #24 Skrevet 19. desember 2015 Arbeiderpartiet. Smak på det, er ikke det partiet for arbeidere uten utdanning? Historisk har vel Arbeiderpartiet hatt mange ledere og høyt oppe i partihierarkiet uten særlig med utdanning. Anonymkode: b940e...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #25 Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor har FrP slettet sine alternative statsbudsjettene fra partiets hjemmeside? Ble gjort etter at de kom I regjering og var vel fordi de er flaue over å ha budsjettert I Enronstil. Anonymkode: df590...05a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #26 Skrevet 19. desember 2015 Det hatet flere viser til Frp her må vel skyldes at 1. Enten har de blitt dumpet av en/ei som stemmer Frp, eller 2. Blitt utkonkurrert av en/ei som stemmer Frp Anonymkode: b940e...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #27 Skrevet 19. desember 2015 Hvis en Frp'er har utdanning, så er det noe overfladisk fra BI = nei takk.Anonymkode: ec54c...d03ja,for det er jo ingenting viktig som læres på BI! Du er kanskje et brødhue som tror verden går på havvind og kjærlighet. Og du kaller ANDRE idioter?? Anonymkode: 1ff5a...baa 3
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. desember 2015 #28 Skrevet 19. desember 2015 Det hatet flere viser til Frp her må vel skyldes at 1. Enten har de blitt dumpet av en/ei som stemmer Frp, eller 2. Blitt utkonkurrert av en/ei som stemmer FrpAnonymkode: b940e...e6c Det der er en like idiotisk ting å si som og påstå at alle som er uenig med FrP sin politikk er sosialister.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #29 Skrevet 19. desember 2015 Det der er en like idiotisk ting å si som og påstå at alle som er uenig med FrP sin politikk er sosialister. Jeg ser ingen i denne tråden som har gjort det... Anonymkode: b940e...e6c
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. desember 2015 #30 Skrevet 19. desember 2015 Jeg ser ingen i denne tråden som har gjort det...Anonymkode: b940e...e6cNei ikke i denne tråden. Men i svært mange andre tråder har det skjedd.
Gjest morhjertegod Skrevet 19. desember 2015 #31 Skrevet 19. desember 2015 Jeg er uenig i Frp sin politikk, men har ikke noe personlig imot de som stemmer frp. Men tror ikke jeg ville passet sammen med en som var enig i Frp sin politikk, men det betyr ikke at personen ikke er bra nok.
Tabris Skrevet 19. desember 2015 #32 Skrevet 19. desember 2015 Jeg liker ikke en mann automatisk fordi han har utdanning. For meg hadde holdningene vært det avgjørende som gjør at jeg ikke kan være sammen med en FrPer (og han ville antagelig heller ikke vært sammen med meg). 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #33 Skrevet 19. desember 2015 Jeg liker ikke en mann automatisk fordi han har utdanning. For meg hadde holdningene vært det avgjørende som gjør at jeg ikke kan være sammen med en FrPer (og han ville antagelig heller ikke vært sammen med meg). Så du generaliserer elegant over at alle som stemmer Frp har "feil" holdninger? Hva med "jeg kunne ikke være sammen med en muslim på grunn av holdningene" Tydeligvis er slike generaliseringer greit for deg. Anonymkode: b940e...e6c
Tabris Skrevet 19. desember 2015 #34 Skrevet 19. desember 2015 Så du generaliserer elegant over at alle som stemmer Frp har "feil" holdninger? Hva med "jeg kunne ikke være sammen med en muslim på grunn av holdningene" Tydeligvis er slike generaliseringer greit for deg.Anonymkode: b940e...e6cDe er feil for meg. Jeg vil si at en FrPer har et mer konkret sett av holdninger enn en muslim, fordi holdningene til et gitt politisk parti er mer begrenset og mer konkret enn holdningene til en hel religion.Ellers håper jeg at du har baller nok til ikke å gjemme deg bak AB om du skal dra frem hva jeg mener i andre tråder i en tråd som denne. 2
Puselusk Skrevet 19. desember 2015 #35 Skrevet 19. desember 2015 bryr meg ikke om jeg dater en frp'er, sv'er eller gud vet hva, så lenge han er oppegående i huet, kan noe om den politikken han støtter og står inne for meningene sine, samt kan være uenige i ting uten at en diskusjon går av skaftet. Det største problemet for meg er derfor ikke at jeg er politisk uenig med noen, men det hadde vært et problem hvis det ikke var rom til å respektere hverandres meninger. Hva slags utdannelse man har bryr jeg meg fint lite om.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #36 Skrevet 19. desember 2015 De er feil for meg. Jeg vil si at en FrPer har et mer konkret sett av holdninger enn en muslim, fordi holdningene til et gitt politisk parti er mer begrenset og mer konkret enn holdningene til en hel religion.Ellers håper jeg at du har baller nok til ikke å gjemme deg bak AB om du skal dra frem hva jeg mener i andre tråder i en tråd som denne.Jeg har ikke dratt frem hva du skriver i andre innlegg. Det må være din paranoia som spiller deg ett puss. Du generaliserte over alle som stemmer Frp, og det er ganske så umodent. Dokumenter gjerne at holdninger i ett gitt parti er mer begrenset i en religion hvis opphav er fra ett stamme og klansamfunn 1700 år siden. Anonymkode: b940e...e6c
Gjest Cartman Skrevet 20. desember 2015 #38 Skrevet 20. desember 2015 Sosialister interesserer meg ikke. Gidder ikke å kaste bort livet på ei upatriotisk dame. Norske verdier er under angrep. Da orker jeg ikke omgås mennesker som skal "forstå" fienden.
Jolene Skrevet 20. desember 2015 #39 Skrevet 20. desember 2015 Da hadde han neppe vært frp`er Stemmer selv frp og har en mastergrad 1
Jolene Skrevet 20. desember 2015 #40 Skrevet 20. desember 2015 De er feil for meg. Jeg vil si at en FrPer har et mer konkret sett av holdninger enn en muslim, fordi holdningene til et gitt politisk parti er mer begrenset og mer konkret enn holdningene til en hel religion.Ellers håper jeg at du har baller nok til ikke å gjemme deg bak AB om du skal dra frem hva jeg mener i andre tråder i en tråd som denne.Du er klar over at islam er bygget på religion OG politikk ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå