Gå til innhold

FrPer med utdanning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange vil ikke date FrPere, ofte pga fordommer (dumme idioter som bare tenker på bensin og alkohol). Men hva hvis han hadde gode karakterer og en mastergrad i noe spennende og ettertraktet? Kunne du datet han da?

Anonymkode: 1ff5a...baa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det går jo på holdninger og ikke antall år på universitetet..

Skrevet

Det går jo på holdninger og ikke antall år på universitetet..

Ikke alle FrPere hater utlendinger. Noen er selv utlendinger og med i partiet. 

• Liker 2
Skrevet

Da hadde han neppe vært frp`er :)

Jo, finnes flere høyt utdannede FrPere. 

• Liker 4
Skrevet

Da hadde han neppe vært frp`er :)

Joda, dere sosialister er så sjarmerende naiive :)

Anonymkode: d902c...cd9

• Liker 5
Skrevet

Vi hadde nok hatt for ulike meninger på endel annet, er ikke utdannelsen det står på nemlig (og heller ikke rasisme, er mye annet jeg ikke er enig med FrP i og). 

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde nok hatt for ulike meninger på endel annet, er ikke utdannelsen det står på nemlig (og heller ikke rasisme, er mye annet jeg ikke er enig med FrP i og). 

Som hva?

Skrevet

Jo, finnes flere høyt utdannede FrPere. 

Hvem da? og hvilken utdannelse har de?

Anonymkode: d62b6...2fd

Skrevet

Frp er i utgangspunktet et liberalt konservativt parti. Man hater ikke automatisk innvandrere eller har dårlige holdninger av å skulle være befinne seg på et visst punkt på den politiske skalaen. Det er ikke det samme som å si at det ikke finnes idioter i Frp, dét gjør det. Samtidig finnes det virkelig idioter i SV og Ap også. 

Jeg ser ned på mennesker som er så enkle i hodet at de ikke "klarer" Frp per default. Da lever man i en snever verden der man egentlig heller ikke kjenner en oppegående Frper. De finnes, det vet jeg, fordi jeg kjenner en personlig en av statsrådene. Han er svært intelligent.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Som hva?

Orker ikke ta noen politikkdiskusjon her nå, men kan vel si såpass at jeg er uenig i det meste av politikken deres (som privatisering, skatter osv). Med tanke på at jeg har satt meg inn i poltikk og selv ligger på venstresiden tror jeg det ville vært et krasj i meninger ved å date en FrPer. Min bror stemmer høyre og de diskusjonene er heftige nok til tider. For all del, jeg liker en god politikkdiskusjon (face2face ikke over et forum), og diskuterer gjerne med min bror. Har heller ikke noe imot at folk har andre meninger enn meg, så lenge de kan argumentere for seg. 

Har venner som stemmer FrP, men de jeg har datet seriøst har vært på venstresiden (uten at politikk har vært et tema tidlig i datingen). 

Endret av Inwe
Gjest morhjertegod
Skrevet

Kjenner mange Frp`ere som er veldig godt utdannet, men det betyr ikke at jeg er enig med dem for det. Men denne myten om at alle frpére ikke har utdannelse, det er tull. Kjenner flere som sitter i kommunestyrer og på stortinget for frp, de er flotte, flinke og begavede mennesker.

Skrevet

Jeg ser ned på mennesker som er så enkle i hodet at de ikke "klarer" Frp per default. Da lever man i en snever verden der man egentlig heller ikke kjenner en oppegående FrpeFrperKnakende godt sagt! De er fordomsfulle og lite åpne. 

• Liker 1
Skrevet

Hvem da? og hvilken utdannelse har de?

Min kjæreste til dømes. 

Skrevet

Jeg møter og dater mennesker,-  ikke politiske oppfatninger, eksamenspapirer, visittkort, adresser eller likningsattester.

Det var noen festlige fordommer du la på bordet, TS.

• Liker 2
Skrevet

Min kjæreste til dømes. 

Det sa ikke mye, og man kan ikke ta enkelttilfeller i betraktning. Klart det finnes utdannede mennesker i Frp, men man kommer ikke unna det faktum at de i Frp og i Frp`s velgergruppe at de har flest lavt udannede mennesker av alle politiske partier i Norge. 

Skrevet

Det sa ikke mye, og man kan ikke ta enkelttilfeller i betraktning. Klart det finnes utdannede mennesker i Frp, men man kommer ikke unna det faktum at de i Frp og i Frp`s velgergruppe at de har flest lavt udannede mennesker av alle politiske partier i Norge. 

For det har ikke SV? Som frir til innvandrere som knapt kan norsk ved å friste med mer penger uten innsats? Hva med AP? Som frister til arbeiderfolket som knapt kan tenke en fri tanke og stemmer AP fordi alle andre i bygda stemmer AP?

Du er så jævlig på jordet.

• Liker 4
Skrevet

Men, mener du da det er slik at antall titler eller studiepoeng forteller noe om menneskers empati, sjarm, omsorg og samfunnsengasjement?

• Liker 1
Skrevet

man kommer ikke unna det faktum at de i Frp og i Frp`s velgergruppe at de har flest lavt udannede mennesker av alle politiske partier i Norge. 

So? De fleste voldtektsmenn er svarte, men å skjære alle over en kam er rasistisk 

• Liker 2
Skrevet

Hvis en Frp'er har utdanning, så er det noe overfladisk fra BI = nei takk.

Anonymkode: ec54c...d03

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...