Gå til innhold

Takler ikke varme og kulde.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom gradene legger seg under null og det i tillegg blåser, så føler jeg meg døden nær. Jeg skjelver som en chihuahua og hakker tenner. Jeg tar på meg stilongs, lue og hansker, men sterk vind trenger seg igjennom. Klarer nesten ikke gå ut av den varme dynen min om morningene.

Dersom jeg er i syden så har jeg det ikke bra da heller. Jeg takler ikke å sole meg i mer enn et par minutter, før jeg stuper ut i bassenget. Det pipler ut svette fra alle kanaler og jeg blir så sint! Jeg vet det er flere som ikke takler varmen, men jeg takler ikke kulden heller.

Det er så ille at jeg virkelig klager på temeraturen. Jeg kan gå fra å koke i hel til å fryse i hel i løpet av kort tid, i et rom på 22grader.

Jeg tror nesten varmen er verst, spesielt når jeg skal sove og må hoppe i en iskald dusj hvert femtende minutt. Jeg blir så forbanna når jeg er varm at jeg kan kjefte folk huden full for svada. 

Jeg er tynn og langt i fra overgangsalderen. Bare lurer på om det er flere enn meg som er skikkelig sensetive til kulde og varme?

Anonymkode: 5d586...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som deg, men reagerer verst på varme. Jeg takler det rett og slett ikke når gradestokken går over 25. Trives best rundt 20.

Anonymkode: 60508...7e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...