Gå til innhold

Reiseåret 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I 2015 var jeg i Tyrkia, Dublin, Praha, Budapest og Palma.  Koste meg mest i Palma, men likte Praha veldig godt. Koselige byer begge to. 

2016 har jeg ikke planlagt noe enda, men jeg har jo overført 2 feriedager, så da blir det litt mer ferie. Har lyst på en tur til Karibien eller kanskje Asia. Også håper jeg på noen helgeturer til Europa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2015 var noe labert. Men mange fine fotturer med hunder og kjærestemannen i nærområdet. Samt en tur til Bergen og en til Fagernes 

 

2016 vil by på flere fotturer,  og forhåpentligvis helgetur på Hardangervidda. 

Cyprus i 3 dager,  har ikke mulighet til å være hele uka pga studier.

Forhåpentligvis  Island og kanskje Tyskland og noe i Skottland eller England.

 

Pga studier og hunder blir det ingen langvarige turer. De må vente minst 2,5 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur til Legoland i år :) en voksen og et barn! 

Anonymkode: 7db1f...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 2015 ble det bilferie en liten uke i Tyskland og Danmark. 

Reiseplanen for 2016 er en weekend i Praha og spare på reisekonto slik at jeg kommer meg til Thailand til vinteren/starten av 2017. Var der i 2014 og lengter tilbake. 

Anonymkode: c2c00...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015 var jeg i København for første gang, det var veldig fint. Ellers var jeg i Italia, ved en stor innsjø. Absolutt nydelig!

Planene for 2016 er enda ikke helt ferdigarbeidet, men jeg skal nok til London en tur, også vil jeg gjerne til litt varmere strøk. Kanskje Spania, Hellas eller noe lignende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I 2015 var jeg i København flere ganger, ellers var samboer og jeg både i London og Tyrkia. Koste oss masse, og mange fine minner. :)

I 2016 skal jeg til København med bestevenninna mi, noe jeg gleder meg til. Ellers skal vi samboer og jeg 2 uker ved den engelske riviera (og 2 dager i London). Tror dette blir et fint reiseår. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2015 var skikkelig kjipt reiseår. vi fikk baby i februar, så det begrensa seg jo selv! det mest eksotiske vi gjorde var å reise til København med danskebåten 🚢 2016 blir litt bedre tror jeg! vi skal til Berlin i april, Edinburgh i september og forhåpentlig London i desember ✈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste reiseminne fra 2015 var "europaturen" som jeg og kjæresten var på. Fikk oppleve Venezia, alpene i Innsbruck og å gå på oktoberfest i München på bare 10 dager! Og så var jeg i Bahamas og USA med pappa i desember.

I 2016 blir det:

- fire dagers tur til Dublin i Mai!

- en uke på kreta i Juni, 2 netter i gamlebyen i Chania og fem av nettene i byen Kissamos! :-) 

- ca en uke på telttur, kanskje i August, med hunden i hardanger til Odda, hardangervidda, trolltunga osv.

Endret av romeosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste reiseminne i 2015 var min første kjærestetur med samboeren min til Praha, i tillegg så tok vi oss en romantisk tur til Roma på slutten av året :) 

I år har vi mange reiseplaner, det spørs om vi får gjennomført alle. Vi planlegger å besøke Wien, Bratislava og Budapest i påsken, en slags interrailtur. Også har vi veldig lyst til å besøke USA, da tenker vi Los Angeles, San Francisco og Las Vegas. Fikk weekendtur i julegave til samboeren min så den må vi og få tatt før sommeren, har bare ikke bestemt oss for hvor vi vil dra ennå  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste reiseminne i 2015 er nesten umulig å kunne velge fra. Backpacking gjennom åtte ulike land skapte uforglemmelige minner. Vil uten tvil anbefale alle til å kunne ta seg tid til en slik tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje gå på cruise med foreldrene mine, søskene mine og kjæresten! Jeg håper det faktisk. Og kanskje til Londen til Valentinshelg :). 

 

Jeg skal selvfølgelig reise til Norge hver andre måned. Jeg har vært her på jul og nå er jeg i Norge igjen til slutten av januar :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig så skal vi til Manchester, Liverpool og Sheffield (alt i en tur), og så vurderes det turer til St. Petersburg og Sveits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker i Sør Amerika var høydepunktet i 2015, og trolig den beste turen så langt i livet mitt. 2016 blir nok reisefattig, selv om jeg allerede den første helgen i året hadde opplved begge landene på den iberiske halvøy. Blir kanskje en liten Norgestur, ellers så drømmer jeg om å få til en ny langferie i 2017, og skal bruke 2016 til å planlegge denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carly-Chardonnay

2015 var stusselig. Noen hytteturer i Norge + 1 uke til Spania. I 2016 skal jeg til Torrevieja, Marseille, Nice, New York, Cancun, Miami og Barcelona. Fordelt på 4 turer. Gleder meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015 var jeg i Paris, Praha, Tallinn, Wien, Bratislava, Hellas og Albania.

I 2016 er det foreløpig kun Budapest og Hellas som er booket hittil, men planlegger også et par ekstra weekendturer i Europa og en uke sommerferie i Portugal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hecubaa skrev:

I 2015 var jeg i Paris, Praha, Tallinn, Wien, Bratislava, Hellas og Albania.

I 2016 er det foreløpig kun Budapest og Hellas som er booket hittil, men planlegger også et par ekstra weekendturer i Europa og en uke sommerferie i Portugal.

Tok du toget fra Wien til Bratislava? Eller omvendt? Vi skal ta fly til Budapest, tog til Bratislava og deretter tog til Wien og hjem med fly der i fra i påsken. Hvordan var Wien og Bratislava? Noe du anbefaler eller fraråder å gjøre der? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Helena83 skrev:

Tok du toget fra Wien til Bratislava? Eller omvendt? Vi skal ta fly til Budapest, tog til Bratislava og deretter tog til Wien og hjem med fly der i fra i påsken. Hvordan var Wien og Bratislava? Noe du anbefaler eller fraråder å gjøre der? :) 

Jeg var i Wien og tok buss derfra til Bratislava, det tok i underkant av en time. Jeg likte Wien veldig godt, og det var ekstra koselig å være der i slutten av november og få med seg de store julemarkedene de er kjent for. Jeg syns ellers at Schönbrunn Slott var fantastisk selv om det ligger en liten t-banetur utenfor sentrum. Jeg var bare på en dagstur til Bratislava og fikk derfor ikke utforsket byen noe særlig, i tillegg var det ordentlig surt den dagen jeg var der så vi koste oss stort sett i butikker og på hyggelige kafeer, men vi gikk opp til Bratislava Slott og så på den fine utsikten over byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hecubaa skrev:

Jeg var i Wien og tok buss derfra til Bratislava, det tok i underkant av en time. Jeg likte Wien veldig godt, og det var ekstra koselig å være der i slutten av november og få med seg de store julemarkedene de er kjent for. Jeg syns ellers at Schönbrunn Slott var fantastisk selv om det ligger en liten t-banetur utenfor sentrum. Jeg var bare på en dagstur til Bratislava og fikk derfor ikke utforsket byen noe særlig, i tillegg var det ordentlig surt den dagen jeg var der så vi koste oss stort sett i butikker og på hyggelige kafeer, men vi gikk opp til Bratislava Slott og så på den fine utsikten over byen.

Takk for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015 var jeg i Praha. I år frister det å reise på EF språkreise til sommeren (er 16). Reisemål som frister er Hastings eller Dublin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015 var jeg i København flere ganger, Kina og Australia. I år blir det København, Argentina og Spania, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...