Gå til innhold

Doggy style med hemoroide? Flaut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en løs hudgreie ut for rumpehullet. Vet ikke om det kan kalles en hemoroide da jeg har hatt den så lenge at den permanent er blitt sånn. Jeg tør ikke ha doggy style fordi jeg vil ikke andre skal tenke at jeg dreit så hardt at jeg fikk den :icon_frown: Elsker likevel den stillingen. Var ikke klar over at man får fritt innsyn før jeg leste det her. Går det ann å fjerne den hos lengen? Det er jo minst like flaut, spesielt da den ikke gjør vondt. Nei herregud jeg går ikke til legen om dette, vi snakker om andre dype ting også skal jeg bare komme her med: åh, forresten kan du klippet rumpehullet mitt? Nei.Nei.Nei.

Siden jeg føler den permanent har blitt sånn så vet jeg ikke om noen krem vil virke. Noen som har noen råd?

Anonymkode: 148ef...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hemoroider kan fjernes kirugisk ja.Det finnes ulike måter å gjøre det på.Har du hatt den lenge vil en krem ofte ikke gjøre at den forsvinner desverre.Kanskje en fattig trøst for deg,men det veldig vanlig å ha hemoroider,og tror de fleste menn ikke bryr seg så mye.

Anonymkode: ca7fe...39a

Skrevet

Hvordan ser den ut da? Jeg tror det er veldig vanlig å ha hudfolder og små hudklumper ved rumpehullet. Jeg har ihvertfall alltid hatt det og trodd at det har vært normalt. Desverre så finner man ingen bilder av normale rompehull når man googler, slik man kan finne normale varianter av f.eks en vagina eller penis når man googler, så for alt jeg vet kanskje jeg også har hemoroider og et unormalt rumpehull! 

Det beste er nok uansett å bare ikke tenke på det, så lenge den ikke gjør vondt så er det nok en naturlig greie, og jeg tror ikke menn kan se inn i rumpehullet ditt i doggy uansett, siden de har jo hodet sitt veldig høyt oppe og i bratt "vinkel" forhold til rumpehullet om du skjønner  :) Men correct me if im wrong, menn.

Anonymkode: 8be76...e38

Gjest Løvemunn
Skrevet

Jeg har en løs hudgreie ut for rumpehullet. Vet ikke om det kan kalles en hemoroide da jeg har hatt den så lenge at den permanent er blitt sånn. Jeg tør ikke ha doggy style fordi jeg vil ikke andre skal tenke at jeg dreit så hardt at jeg fikk den :icon_frown: Elsker likevel den stillingen. Var ikke klar over at man får fritt innsyn før jeg leste det her. Går det ann å fjerne den hos lengen? Det er jo minst like flaut, spesielt da den ikke gjør vondt. Nei herregud jeg går ikke til legen om dette, vi snakker om andre dype ting også skal jeg bare komme her med: åh, forresten kan du klippet rumpehullet mitt? Nei.Nei.Nei.

Siden jeg føler den permanent har blitt sånn så vet jeg ikke om noen krem vil virke. Noen som har noen råd?

Å herregud, jeg dauer her! :skratte:

Skrevet

Gå til en privatklinikk, de fjerner disse. Men belag deg på at det vil komme nye innen ti år.

Anonymkode: 4e1ca...d63

Skrevet

Eksen brukte Alcos anal krem fra apoteket og smurte på, er ikke sikker på om du må ha resept. 

Anonymkode: 87d19...4ce

Skrevet

Jeg har akkurat det samme som deg. Jeg var hos en spesialist og han anbefalte å først fikse det etter man er ferdig med barn fordi man som regel får hemoroider undersvangerskap / fødsel. Jeg har snakket med samboeren om det og mine bekymringer rundt det men han tenker ikke på det og synes ikke det er noe problem.

Anonymkode: ebaf6...b64

Skrevet
Den 19. desember 2015 at 16.59, AnonymBruker skrev:

Marisk er det trolig. Kan fjernes kirurgisk. Du får henvisning av lege. Det er svært vanlig og da hos både kvinner og menn.  Skal den fjernes må  du nok frem med rumpehullet. Det er liksom ingen vei utenom :)

Anonymkode: 60e1a...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...