AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jeg spør på vegne av en venninne som har en 1-åring og lurer på dette med bilstoler. For min del var det for alt for mange år siden, så jeg kjenner ikke til det som er nytt.Så har dere tips til bilstol som ikke krever base i bilen for å brukes der som kan brukes av små barn (typ 1 år og litt eldre) og er trygg og god? Anonymkode: b59d3...4b0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 De fleste stolene av kjente merker som BeSafe, MaxiCosi, Cybex og Britax er alle gode seter. Gå for kun bakovervendt, da dette er det absolutt tryggeste. Kombiseter er ikke like gode som rene bakovervendte. Siden det anbefales bakovervendt til minst 4 år vil jeg anbefale å gå for ett som er 9-25 kg, ikke bare 9-18 kg, da slipper man å bytte sete før man skal over på beltestol. Det kommer litt an på hvilken bil man har, hva man velger, for det er ikke alle seter som passer like godt i alle biler. Mitt beste råd er å dra til en butikk og be om å få prøve noen stoler, det skal de være behjelpelige med. Anonymkode: 074a1...ec8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Besafe izi Plus har vi til to barn. Elsker stolene, barna sitter og trives godt.Men setene er ganske store, så sjekk plassen i bilen. 9-25kg, bakovervendt. Anonymkode: 3b75f...55f
Betti Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Sent svar, men ser at personen over meg har skrevet det samme. Vi kjøpte Besafe izi plus i dag. Ser frem til å bruke den. Vår gutt er ikke stor nok enda
Minlillelykke Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Vi har også besafe izi plus. Setet går fra 0-25 kg noe som gjør at det passer lenge. Vi elsker vårt selvom det tar litt plass
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå