Gå til innhold

Ny regel: Damer tar initiativ

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Hvorfor gidde i det hele tatt, kan man jo spørre seg...:dry:

Så sant så sant. Det beste er nok å flytte til en øde øy sammen med en Wilson volleyball :P :P :P 

Endret av PseudonymBruker
Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet

Det er ikke graden av initiativ som er problemet, men hvem initiativet rettes mot. Kvinner tar ofte initiativ, men de tar gjerne initiativ mot han samme fyren. De må bli mye flinkere til å spre det rundt. Spesielt i disse tider, med nye familiestrukturer og mange nye kulturer, er det viktig at kvinner forstår at de har et viktig samfunsansvar om å spre det rundt til flere forskjellige typer mannfolk, av varierende objektiv standard, slik at man unngår diverse radikalisering av unge menn som faller utenfor.

Skrevet

Det er ikke graden av initiativ som er problemet, men hvem initiativet rettes mot. Kvinner tar ofte initiativ, men de tar gjerne initiativ mot han samme fyren. De må bli mye flinkere til å spre det rundt. Spesielt i disse tider, med nye familiestrukturer og mange nye kulturer, er det viktig at kvinner forstår at de har et viktig samfunsansvar om å spre det rundt til flere forskjellige typer mannfolk, av varierende objektiv standard, slik at man unngår diverse radikalisering av unge menn som faller utenfor.

Du har en rævva humor.

Anonymkode: 01092...a96

• Liker 3
Gjest Franke Ann
Skrevet

Du har en rævva humor.

Anonymkode: 01092...a96

Vil du jeg skal blåse litt på tærne dine?

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Hører dere damer? Dere må ta initiativ til å date alle typer menn i det norske samfunnet. Hvis ikke så er dere skyld i økt terrorfare her i Norge. :danse:

Endret av PseudonymBruker
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Hører dere damer? Dere må ta initiativ til å date alle typer menn i det norske samfunnet. Hvis ikke så er dere skyld i økt terrorfare her i Norge. :roll:

Det er jo fakta da. Hvis du ser på f.eks. de karene som har sluttet seg til IS fra Norge, så er det ikke akkurat snakk om damemagneter. De kan snakke så mye de vil om ideologi, men faktum er at de aldri fikk pult her. Samme med Behring Breivik. Samme med omtrent alt du ser av skytedesperadoer. Det er én ting som går igjen: Menn som ikke får pult. Så om man skal tenke pragmatisk på det, hva er da den åpenbare løsningen? Spre det rundt. Ikke nødvendigvis hver gang, men litt sånn i ny og ne.

Endret av Franke Ann
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Så om man skal tenke pragmatisk på det, hva er da den åpenbare løsningen? Spre det rundt. Ikke hver gang, men litt sånn i ny og ne.

Ja at ikke PST har begynt å sende inn prostituerte "undercover" i disse miljøene for å tømme disse karene (også for informasjon da), det skjønner ikke jeg altså...

Skrevet

Jeg liker ikke å ta initiativ når det kommer til slike ting, heldigvis er jeg kvinne så jeg slipper, men kan jo hende jeg går glipp av noen ved å være så bastant på det området. Har alltid tenkt at hvis en mann finner meg attraktiv så viser han det ved å gi meg ekstra oppmerksomhet eller noe, om han ikke gjør det finner han meg ikke nok attraktiv og det ville ikke gjort noe forskjell om jeg tok mer initiativ. 

Anonymkode: c4e40...5b1

Dette blir jo selvoppfyllende. Har du tenkt på følgende: Dette kan ha hindret deg i å bli nærmere kjent med menn som du har funnet tiltrekkende. Det kan være mange årsaker til at de ikke har prøvd seg på deg, men allikevel finner deg attraktiv. Dessuten er dette en utrolig passiv innstilling. Du overlater hele ansvaret for hvem du ender opp med til menn. Min generelle innstilling er at hvis man vil noe her i livet bør man ha minst en hånd på rattet.

Anonymkode: 2b116...76f

• Liker 1
Skrevet

Regler er rasjonalisering. Grunnen til at menn tar mer initiativ er at menn har, som gruppe, større behov for sex, og oftere tar sjanser enn det kvinner gjør. Man kan ikke bare erklære at nå skal det være annerledes. Det skal et ganske inderlig kulturelt press til for å overvinne naturen her.

Kvinner som gruppe har mye mer sex enn menn. Så hvem som har mest behov for kan diskuteres. Men kvinner er mer kresne i forhold til hvem de har sex med.

Anonymkode: 6ad56...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...