Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skuffa!!! :grine:

Det smaker jo ingenting... sjokolademelk, kaffemelk, bringebærmelk. Tamt :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo gode, jo! :D

Skrevet

Ja, de smaker nesten ingenting, og den lille smaken som finnes er ikke god. Sjokolademelken er tam og kaffemelken smaker rett og slett..... :-?

Skrevet

jeg synes sjokoladen smakte godt, men kaffen :kvalm:

Gjest lilletroll
Skrevet

Og så jeg som hadde tenkt å kjøpe det for jeg tenkte det skulle være så godt... :-? Får holde meg til Cultura jeg da skjønner jeg....

Skrevet

Jeg tror jeg har større glede av melk + oboy. Eller å lage en bringebærmilkshake. :tunge1:

Skrevet

Tamt ja, enig.

Skrevet

Nehei, spesielt kaffemelken er naminam!

Skrevet

Når jeg først kom over skuffelsen over at sjokoladen ikke smakte som klassisk, søt sjokolademelt, synes jeg den er veldig god.

Skrevet

Har bare smakt sjokolade, men den er jo kjempegod :) Og sunt, yey!

Skrevet

Jeg syns kaffemelken er kjempegod!

Endelig har det kommet noe på markedet som ikke er tilsatt så mye sukker :-) . Dere som syns det var tam smak på Smak (:hoho: ) Kan jo bare holde dere til Litago og Sjokomelk. For oss som foretrekker litt mindre sukker er dette kjempeflott. Nå er det bare å vente på iste uten en halvkilo sukker...

Skrevet
Endelig har det kommet noe på markedet som ikke er tilsatt så mye sukker :-)

Enig i det, men de kunne jo ha spandert litt mer kaffe i den; problemet er jo ikke at den er for lite søt, den har rett og slett for lite smak.

Skrevet
Jeg syns kaffemelken er kjempegod!

Endelig har det kommet noe på markedet som ikke er tilsatt så mye sukker :-) . Dere som syns det var tam smak på Smak (:hoho: ) Kan jo bare holde dere til Litago og Sjokomelk. For oss som foretrekker litt mindre sukker er dette kjempeflott. Nå er det bare å vente på iste uten en halvkilo sukker...

Liker ikke Litago o.l. heller. Synes den godt kunne finnes en mellomting, noe mellom ½ kg og ingenting. :roll:

Skrevet
Og så jeg som hadde tenkt å kjøpe det for jeg tenkte det skulle være så godt... :-? Får holde meg til Cultura jeg da skjønner jeg....

Du må jo kanskje gi det en sjanse da. Du ser jo på svarene her hvor forskjellig smaken er. :wink:

Jeg synes kaffemelken er kjempegod. De andre har jeg ikke smakt.

Skrevet

Kaffemelka er god! Har ikke prøvd de to andre. :)

Skrevet
Kaffemelka er god! Har ikke prøvd de to andre. :)

:Nikke: Kjempegod!

Skrevet

Litago smaker jo vaniljesaus, derfor ble jeg glad når det kom noe nytt og ikke minst sunnere. Men men, jeg kan blande min egen sjokomelk :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...