Gå til innhold

Utsette mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på p-piller (Oralcon/Microgynon) og har gått på de samme i ca. 1,5 år. Har aldri utsatt mensen før, altså tatt ett brett, og så en pillefri uke osv. Har fått mensen på samme dag hver gang, og den har vart omtrent like lenge. 

Hvis jeg nå prøver å hoppe over mensen, altså begynne på nytt brett rett etter jeg har avsluttet et annet, er det helt/ganske sikkert at jeg da ikke får mensen i den uka som jeg egentlig bruker å ha pillefri? 

Anonymkode: d00e8...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det. Jeg får mensen ca den 3 dagen etter pille slutt. Får ikke mensen om jeg fortsetter på neste brett. ( går på diane)

Anonymkode: 740b1...8a4

Skrevet

Sikker på det. Jeg får mensen ca den 3 dagen etter pille slutt. Får ikke mensen om jeg fortsetter på neste brett. ( går på diane)

Anonymkode: 740b1...8a4

Okei :) Har det alltid vært sånn? Tenker at siden kroppen min er så vant til at jeg har pillefri uke, og dermed mensen, så kanskje den ikke vil unngå mensen selv om jeg fortsetter på nytt brett. Hehe, kan være at jeg bare overanalyserer, men det er ganske viktig at jeg ikke får mensen neste gang jeg egentlig skal ha pillefri uke...

Anonymkode: d00e8...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...