AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Er det lurt å droppe sukkerpillene?Inneholder de faktisk sukker som vil si at det er "sunnere" å droppe de? Anonymkode: 65479...764
Egraf Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 poenget er jo at man skal beholde rutinen med å ta piller hver dag? Det er jo uansett minimalt med sukker, så det vil jo ikke ha noen effekt å droppe de uansett. Det finnes garantert andre steder du heller burde kutte sukker i kosten din 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 poenget er jo at man skal beholde rutinen med å ta piller hver dag? Det er jo uansett minimalt med sukker, så det vil jo ikke ha noen effekt å droppe de uansett. Det finnes garantert andre steder du heller burde kutte sukker i kosten din Ja, men hvis jeg klarer å huske rutinen uten å ta de, er det lurt? Anonymkode: 65479...764
Egraf Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Ja, men hvis jeg klarer å huske rutinen uten å ta de, er det lurt?Anonymkode: 65479...764Som jeg sa, så vil det ikke ha noen effekt på kroppen din om du velger å ta de eller ikke. Det er så lite sukker at det virkelig ikke spiller noen rolle. Jeg tenker det er bedre å ta de, så er du helt sikker du ikke glemmer noen piller. Hvis du leter etter steder å kutte sukker i kosten din, så må du nok se et annet sted. 1
Gjest incognita Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Du velger selv om du vil ta de eller ikke. Noen velger å bruke brett som ikke inneholder sukkerpillene, og dermed følger man bare med selv når man skal begynne på neste brett.
Sølvrosen Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Sukkerpillene består bare av fyllstoff, ikke nødvendigvis sukker. Navnet sukkerpiller tror jeg henger igjen fra tidligere. Fyllstoff i tabletter er vanligvis et stoff som er smakløst, fargeløst, allergenfritt og som har minimal virkning på kroppen og opptak av medisinen.Om du spiser sukkerpillene, kaster dem ut i vasken eller hiver dem i søpla har ingenting å si for hverken vekta di eller hvor trygg prevansjonen er, så lenge du starter på nytt brett når du skal og ikke glemmer noen piller. NB! Noen p-pillemerker kan være bygd opp anderledes så du må ta alle pillene på brettet. Se alltid i pakningsvedlegget før du bestemmer deg for å la være å ta noen av pillene på brettet (eller be noen på KG lese for deg om du har problem med å forstå)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå