AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jeg er analjomfru, men har lyst til å prøve dette. Synes det er veldigdeilig med en finger oppi det, men sliter fortsatt litt med å slappe nok av til å få større ting inn. Så spørsmål til dere som gjør det ofte: Er lukkemuskelen fortsatt like sterk?Og holder endetarmen seg fortsatt fint på plass? Anonymkode: 4fbd2...b6f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Dette måtte jeg google en stund vi hadde analsex hver dag... Men det har gått helt fint, holder seg like bra- kjør på! :D Anonymkode: c2843...110
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Takk for svar:) Anonymkode: 4fbd2...b6f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Jeg sier også bare kjør på og kos dere. Både lukkemuskel og endetarm er helt fin her også. Jeg liker veldig godt analsex. Anonymkode: dc244...8e5 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Ikke noe som skades eller utvides. Det er bare å være litt forsiktig å stoppe opp litt å bruke tid. Husk å bruke rikelig med glidemiddel og det er en stor fordel om du er veldig kåt først☺.Kjør på å nyt, det er superdeilig.
Gjest OxBall Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Har brukt en 20 cm lang dildo, som også var ganske tykk. Med godt med tid og glidemiddel, så fikk jeg den helt inn. Har ikke noen problemer i etterkant. Brukte den ukentlig i 4 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå