Gjest Underdanie Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Hei! Jeg er en submissive gutt, snart 21.Jeg har hatt sex, men alle forventer at en gutt skal være aktiv å skal styre hele showet lissom. Det er en skjiip opplevelse, jeg er submissiv å passiv.Jeg liker passiv rolle og liker litt røff behandling å litt smerte. Jeg må brukes å det er eneste måten jeg nyter sex på og eneste måten jeg får orgasme. Opplevd dette en gang under ONS. Trodde jeg skulle dødd da jeg tilslutt fikk orgasme.Så vanskelig å finne noen som liker submissive gutter!?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Er du sikker på at det er fordi du er submissive, eller kan det være fordi du er uerfaren og usikker og derfor ikke tør å ta styring? Anonymkode: e9edb...5e8 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Det kan være veldig, veldig vanskelig å finne noen kvinner som virkelig vil være domina ja, virker som om normen i Norge er at mannen skal ta kontroll. Men du kan prøve å komme deg på ett nonna møte, der er det stort sett gutter men kanskje du finner noen. Det beste hadde nok vært å finne en dominant kjæreste, bare vær åpen om det fra starte, kanskje til og med skriv det på tinder-profilen din! De fleste vil swipe nei med en gang de ser "underdadig", men noen få vil kanskje swipe ja :). Anonymkode: f60f2...a8d
Gjest Underdanie Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Er du sikker på at det er fordi du er submissive, eller kan det være fordi du er uerfaren og usikker og derfor ikke tør å ta styring? Anonymkode: e9edb...5e8Hei! Jeg er nok ganske uerfaren ja, men alltid vært tiltrukket av den passive/submissive rollen. Fikk lissom dette bekreftet under ONS hvor hun var dominerende å tok styringen. Jeg likte Dominarollen hun tok. Hun er ganske mye eldre enn meg å sa hvordan sånne gutter som meg skulle behandles.
Gjest Underdanie Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Det kan være veldig, veldig vanskelig å finne noen kvinner som virkelig vil være domina ja, virker som om normen i Norge er at mannen skal ta kontroll. Men du kan prøve å komme deg på ett nonna møte, der er det stort sett gutter men kanskje du finner noen. Det beste hadde nok vært å finne en dominant kjæreste, bare vær åpen om det fra starte, kanskje til og med skriv det på tinder-profilen din! De fleste vil swipe nei med en gang de ser "underdadig", men noen få vil kanskje swipe ja :). Anonymkode: f60f2...a8dJeg har skjønt at det er vanskelig ja. Prøvd på Tinder ja, men ikke så lett å finne ei Domina. Nesten vurdert å finne en dominerende gutt som kan dominere meg, hvis ei Domina ikke finnes. Viker som det er lettere å finne en dominerende gutt i stede.Er absolutt ikke homo, men ønsker veldig å teste lære den submissive rollen bedre. Hun jeg hadde ONS med er i forhold nå, så det er ikke aktuelt nå.
Feyfeyhey Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1
Gjest Underdanie Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Meld deg inn i Fetlife.com, se om du finner noen der. Er alltids noen kvinner som liker å være dominante.Hei! Takk for råd, jeg har ikke prøvd den siden.
Gjest Underdanie Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Noen her som har erfaring, råd eller som har opplevd dette, både gutter og jenter?
salt_lakris Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 på fetlife går det ikke ann å søke, derfor jeg ba deg bli med i nonna..som er en gruppe på fetlife :). Selv om du er underdadig må du ta initativ, det er nok 20 menn per kvinne på fetlife, ikke forvent at de tar kontakt først.
Feyfeyhey Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
Gjest Underdanie Skrevet 18. desember 2015 #11 Skrevet 18. desember 2015 på fetlife går det ikke ann å søke, derfor jeg ba deg bli med i nonna..som er en gruppe på fetlife :). Selv om du er underdadig må du ta initativ, det er nok 20 menn per kvinne på fetlife, ikke forvent at de tar kontakt først.Hei! Takk skal sjekke den fetlife siden å sjekke den Nonna gruppen.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #12 Skrevet 18. desember 2015 Ganske kjedelig med passive gutter. De fleste jenter liker den underdanige rollen selv, dessverre virker det som om flere og flere gutter følger samme retning som jentene. Snart er vi vel et land hvor alle er passive og ligger å venter på å bli tatt uten at det noen gang skjer Anonymkode: 7ddcb...189 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Jeg er underdanig min kone. De finnes, har møtt flere gjennom mine år. Ingen ting er så opphissende som ei kvinne som tar styringen i sengen. Mange menn får desverre aldri oppleve dette fordi "rollene" er sånn at menn skal være dominante og damer passive/sub. Beste er å bytte på rollene, fordi blir svært kjedelig i lengden å bare dominere dama. Variasjon er stikkordet.:) Anonymkode: 8f4a4...6c8 1
Cowboy Lotte Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Jeg er den dominerende i senga. Jeg liker å være den som bestemmer og tar kontrollen i senga. Finnes utrolig mye bra BDSM utstyr som også menn kan ha godt av, liker virkelig å se andre lide litt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå