Gå til innhold

Besatt av en bekjent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er ei jente i starten av tyveårene. Jeg har ei på Facebook som virker som om lever "det perfekte livet". Det virker som om hun klarer alle målene sine og er suksessfull. Jeg merker at jeg nesten er litt "obsessed" - og skulle gjerne vært mer lik henne. Jeg er en relativt selvsikker jente, men merker at noe manglet i livet. Virker som om hun egentlig har alt. Hun er snart ferdig med en god utdanning og har drømmekroppen. Har du noen gang prøvd å være litt som en annen? Merker at jeg gjerne skulle blitt venn med henne, bare for å funnet ut av "hemmeligheten". Huff, innser hvor ufattelig sært dette høres ut😁

Anonymkode: 169d4...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, facebook er jo "det perfektes liv" kanal - veldig få skriver om hvordan de egentlig har det og lever der!
Ikke la deg "blende" av ting som postes der for det gjenspeiler ikke virkeligheten.
Men når man har et forbilde så er det ingenting i veien for å prøve å være litt mer lik dette forbildet , men personlig ville jeg valgt og tatt etter f.eks Mor Teresa, enn en suksessfull pen overfladisk jente på facebook.

Anonymkode: 3ac7d...110

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Har du noen gang prøvd å være litt som en annen?

Anonymkode: 169d4...c4c

Jo, nå skal du høre. Det var bl.a. en fyr i klassen min på skolen som jeg så opp til, fordi han snakket så lite. Og det syntes alle var så kult, og det syntes jeg også (den introverte greia var veldig in på 90-tallet). Derfor prøvde jeg en periode å øve meg på å være mest mulig sparsommelig med ordene. Funket så klart ikke.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var besatt av en fremmed. Det viste seg å være litt feilslått.

Anonymkode: 969bf...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...