Gå til innhold

Hadde dere syntes dette var ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde dere syntes at det var ekkelt å ha sex med noen som for noen dager siden hadde sex med en annen? Hvis man for eksempel har en avtale med en pulevenn, men så hooker du opp uplanlagt med en annen person noen dager før dere skal treffes? Nå snakker vi kun sex, ikke noen romantiske følelser av noe slag. Altså ville dere blitt satt ut om personen du har sex med, hadde sex med en annen noen dager før? Hvis man bruker kondom og selvfølgelig dusjer mellom. Ekkelt om man ikke skifter sengetøy?

Anonymkode: e3ebb...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er med kondom, så hadde jeg nok ikke syntes det nei.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var kjempeekkelt å ha sex i samme sengetøy noen andre hadde hatt sex i ja

• Liker 9
Skrevet

hvis det er med kondom, så hadde jeg nok ikke syntes det nei.

oi, leste at man byttet sengetøy..
man skal bytte sengetøy når man bytter sexpartner, synes jeg..

Skrevet

Jeg ville ikke ligget i sengetøy hvor andre hadde utvekslet kroppsvæsker. Foruten om det synes jeg ikke det er ekkelt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt , men det man ikke vet har man ikke vondt av. Hvis noen er så dumme så de forteller en de skal ha sex med at de nylig hadde sex med en annen så fortjener de ikke å få seg noe uansett.

Og det med sengetøy, ja det er SUPER ekkelt!!!! Jeg hadde en pulevenn som aldri skiftet sengetøy, jeg vet ikke om han lå med andre der, men etterhvert så ble det dealbreaker for meg å stadig ha sex i det samme uvaskede sengetøyet.
Selv skifter jeg sengetøy minst en gang i uka når jeg er seksuelt aktiv , og med daglig sex flere runder så blir det gjerne nytt sengetøy hver dag eller annenhver dag.

Anonymkode: 889dd...e0e

• Liker 1
Skrevet

Ikke ekkelt nei, hadde kanskje vært ekkelt samme dag, men noendager mellom har vi vel alle vært borti en gang eller to .. forøvrig ville jeg byttet sengetøy ja 

Anonymkode: cbb0c...ef0

• Liker 1
Skrevet

Okey, skjønner at man skal skifte sengetøy i hvert fall.

Jeg tenker i hvert fall at det ikke er ekkelt, men om fyren hadde fortalt meg at han nylig hadde pult noen andre så ville det nok vært litt turn off.

• Liker 1
Skrevet

Okey, skjønner at man skal skifte sengetøy i hvert fall.

Jeg tenker i hvert fall at det ikke er ekkelt, men om fyren hadde fortalt meg at han nylig hadde pult noen andre så ville det nok vært litt turn off.

Man trenger ikke fortelle alt alltid ;)

Anonymkode: cbb0c...ef0

• Liker 1
Skrevet

Nei, så sant vedkommende har dusjet vekk det den andre partneren har etterlatt seg, bruker kondom, og naturligvis byttet sengetøyet, er ikke det noen big deal. 

Skrevet

Nei hadde syntes det var svært tennende, at jeg var så heldig å få ha sex med noen som var så populær at de hadde sex så ofte... Og tankene hadde jo kommet automatisk om hvilke herligheter som skjulte seg under buksa på vedkommende! :rodmer::wow:

• Liker 1
Skrevet

Man må bytte sengetøy ja! 

Har selv hatt sex med to forskjellige to dager etter hverandre. Men da var det ikke i min seng..

Og bare med en ukes mellomrom et par ganger. Dette var den gang jeg var ung og single, altså endel år siden.

Synes ikke det er ekkelt. 

Men pådro meg klamydia riktignok ;)

Skrevet

Hadde dere syntes at det var ekkelt å ha sex med noen som for noen dager siden hadde sex med en annen? Hvis man for eksempel har en avtale med en pulevenn, men så hooker du opp uplanlagt med en annen person noen dager før dere skal treffes? Nå snakker vi kun sex, ikke noen romantiske følelser av noe slag. Altså ville dere blitt satt ut om personen du har sex med, hadde sex med en annen noen dager før? Hvis man bruker kondom og selvfølgelig dusjer mellom. Ekkelt om man ikke skifter sengetøy?

Ja! Turn-off delux. Vi er vel ikke desperate dyr?

Skrevet

Andre mennes sedrester blir liggende lenge. Befruktningscellene forsvinner først, men "soldatene" forblir. Når en kvinne bytter sengepartner i kort tidsrom, vil det bli en "DNA-krig" i kussen hennes mellom impregneringen av en ny penis bakteriekultur. Ofte kan kvinnen oppleve det som svie. Uansett ekkelt å dobbelt-dyppe. Det er en grunn til at Jomfruidealet har vært så utbredt gjennom tidene og i alle kulturer. Mannen har ubevisst attraksjon mot å spe sitt DNA og liker ikke andre "konkurrenters" innblanding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...