AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Jeg sluttet på p-pillen for litt over én mnd siden grunnet mangel på resept. Jeg var litt treig med å få fikse nye p-piller, derfor har jeg ikke fått gjort det før nå. Men så hadde jeg og samboer et lite uhell i helgen.. Vi brukte kondom, men den sprakk og alt kom inni meg. Mulig jeg er paranoid, men kan det være mulighet for graviditet? Jeg har menssmerter (murring i magen), men mensen ser ikke ut til å komme. Vet at den kan være ustabil etter p-pilleslutt, men jeg burde vel ikke ha mennssmerter da? Hadde menstruasjon sist den 15. i forrige månede.. Anonymkode: e6f05...bf0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Rettelse: 10. i forrige månede.ts Anonymkode: e6f05...bf0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Jeg fikk menssmerter og ømme bryst en ukes tid før mensen skulle ha kommet. Men tidligere, når mensen har vært sein(går ikke på prevensjon og har "alltid" hatt uregelmessig mens), har mensmurringene gitt seg etter noen dager, og så kommet tilbake igjen når eller rett før mensen faktisk kommer. Så jeg har opplevd å ha mensmurringer uten å få mensen til forventet tid, og uten å være gravid. Denne gangen, derimot, har murringene bare fortsatt og fortsatt, og brystene er blitt ømmere enn noensinne. Jeg drøyde det til et par uker "over tiden" før jeg tok en test(har prøvd å bli gravid i over et år allerede, og hadde virkelig ikke lyst til å se enda en negativ test!), og den var jaggu meg positiv! Du har hatt samleie, og kondomet sprakk. Altså er der en mulighet for graviditet. Men hvorvidt du faktisk er eller ikke er gravid, er umulig å si basert på bare det infoen du gir her. Jeg prøvde i over et år, storesøsteren min ble gravid før ikke så lenge siden på tross av korrekt bruk av p-piller. Sjansen for det, tror du?En test gir et mye sikrere resultat, men hvis du ble gravid nå i helga, er det nok for tidlig å kunne påvise noe som helst uansett. Like greit å vente litt til med å begynne på pillene, slik at du får et klart svar først? Anonymkode: 952b5...b96
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Jeg fikk menssmerter og ømme bryst en ukes tid før mensen skulle ha kommet. Men tidligere, når mensen har vært sein(går ikke på prevensjon og har "alltid" hatt uregelmessig mens), har mensmurringene gitt seg etter noen dager, og så kommet tilbake igjen når eller rett før mensen faktisk kommer. Så jeg har opplevd å ha mensmurringer uten å få mensen til forventet tid, og uten å være gravid. Denne gangen, derimot, har murringene bare fortsatt og fortsatt, og brystene er blitt ømmere enn noensinne. Jeg drøyde det til et par uker "over tiden" før jeg tok en test(har prøvd å bli gravid i over et år allerede, og hadde virkelig ikke lyst til å se enda en negativ test!), og den var jaggu meg positiv! Du har hatt samleie, og kondomet sprakk. Altså er der en mulighet for graviditet. Men hvorvidt du faktisk er eller ikke er gravid, er umulig å si basert på bare det infoen du gir her. Jeg prøvde i over et år, storesøsteren min ble gravid før ikke så lenge siden på tross av korrekt bruk av p-piller. Sjansen for det, tror du?En test gir et mye sikrere resultat, men hvis du ble gravid nå i helga, er det nok for tidlig å kunne påvise noe som helst uansett. Like greit å vente litt til med å begynne på pillene, slik at du får et klart svar først?Anonymkode: 952b5...b96Ja, jeg har ikke begynt på p-pillene enda tilfellet det skulle være en graviditet. Har lest at man ikke skal bruke dem hvis man "mistenker" graviditet. Men får bare vente noen dager til og ta en test i tilfellet. Jeg tror innerst inne at jeg ikke er gravid, men har menssmerter innimellom og ekstremt ømme pupper, men det kan jo selvsagt skyldes andre ting også. Er jo vanskelig å si, bare jeg som får litt noia.Takk for at du tok deg tid til å svare ts Anonymkode: e6f05...bf0
peppermyntete Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Man kan alltid bli gravid ved ubeskyttet samleie/uhell uansett når i syklusen det skjer så jeg hadde i alle fall testet så snart det er mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå