AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Husker ikke hva det heter.. Sånn en type "lege" (ikke vanlig lege) som helbreder ved å feste borrelåser til hodet ditt. Borrelåsene har ledninger til en datamaskin hvor han "trykker" deg frisk. Husker noen hva dette heter og har noen prøvd det? Evt mot hva og funket det? Anonymkode: c6313...bff
minister-mio Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Oj, det hørtes veldig alternativt ut. 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Hva er det med enkelte mennesker? Er dette noe du ønsker å forsøke? Og du spør kvinneguiden om det fungerer?Hva er det du trenger behandling for ts? Anonymkode: 5e405...35e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Er det elektroder du snakker om? Kan du beskrive hva som festes på hodet? Er det alternativ medisin? Anonymkode: 2b634...b61
minister-mio Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Er det alternativ medisin?Anonymkode: 2b634...b61Sier ikke det seg selv at det er snakk om alternativ behandling? Ingen vitenskaplig medisin går ut på å trykke på en datamaskin og programmere noen friske.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Hva er det med enkelte mennesker? Er dette noe du ønsker å forsøke? Og du spør kvinneguiden om det fungerer?Hva er det du trenger behandling for ts? Anonymkode: 5e405...35eEr det elektroder du snakker om? Kan du beskrive hva som festes på hodet? Er det alternativ medisin?Anonymkode: 2b634...b61Sier ikke det seg selv at det er snakk om alternativ behandling? Ingen vitenskaplig medisin går ut på å trykke på en datamaskin og programmere noen friske.Jeg vet det høres rart ut, men det funket på en person jeg leste om mot konstant hodepine. Jeg vil prøve dette mot hudoroblemer, har mye veldig tørr hud og eksem. Denne legen bryr seg ikke om hva som feiler deg og bruker denne behandlingen mot omtrent hva som helst. Han mener alle "problemer" i kroppen skyldes ujevnheter i kroppens systemer. For eksempel at kroppen ikke tar opp nok fett i forhold til hvor mye fett som "går inn". Eller hva som helst annet. Det han gjør er hvertfall å rette opp igjen disse systemene og jevne ut og stabilisere kroppen. Anonymkode: c6313...bff
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Er det elektroder du snakker om? Kan du beskrive hva som festes på hodet? Er det alternativ medisin?Anonymkode: 2b634...b61hmm.. Tror ikke det. Har aldri sett det selv men folk har beskrevet det somr en slags type borrelåser hehe Anonymkode: c6313...bff
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Sjarlatan? Kvakksalver? Lekedoktor? Lisens-på-postordre-lege?Mange titler å velge i... Anonymkode: 5bf3a...560 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #13 Skrevet 18. desember 2015 Jeg vet det høres rart ut, men det funket på en person jeg leste om mot konstant hodepine. Jeg vil prøve dette mot hudoroblemer, har mye veldig tørr hud og eksem. Denne legen bryr seg ikke om hva som feiler deg og bruker denne behandlingen mot omtrent hva som helst. Han mener alle "problemer" i kroppen skyldes ujevnheter i kroppens systemer. For eksempel at kroppen ikke tar opp nok fett i forhold til hvor mye fett som "går inn". Eller hva som helst annet. Det han gjør er hvertfall å rette opp igjen disse systemene og jevne ut og stabilisere kroppen.Anonymkode: c6313...bffMan trodde også at man kunne bli frisk ved årelating før i tiden. Ikke la noen uten seriøs medisinsk utdanning rote i hodet ditt Anonymkode: 5dc79...8d1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå