AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #21 Del Skrevet 19. desember 2015 Vin og gavekort fra Røde Kors/Unicef. Anonymkode: 9536e...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 19. desember 2015 #22 Del Skrevet 19. desember 2015 Jeg prøver å tenke bruks-ting når jeg skal handle til noen som har alt. Noen forslag:-Håndsåpe/dusjsåpe ol.-Kalender-Servietter og kubbelys-Noe spiselig-Neglelakk og neglelakkfjerner-Gavekort på hudpleie/spa-Vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #23 Del Skrevet 19. desember 2015 Nå har jeg ikke lest alt her, men: på apotek 1 har de et tilbud nå om at hvis du melder deg inn i kundeklubben dems får du 50% på en vare. De har fine gavepakninger med feks gode kremer til rundt 200kr(rabatt ift å kjøpe løst), og så kan du få 50% på det igjen altså. Ellers hva med cookies in a jar? Gavekort på at du tar hun med ut på kino eller restaurant? Evt lager middag til henne/kosejentekveld? Anonymkode: 17c55...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå