Gå til innhold

Julegave til venninne som har alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjeeelp. Hun har ALT. Det å finne klesplagg og liknende er også veldig vanskelig da stilen er svært spesiell og hun foretrekker for det meste klær fra de veldig dyre merkene.. Hun er glad i mote og kunst og er 18 år. Har alt.:/ pris er ikke så farlig, helst ikke alt for dyrt men en normal julegave pris.

Anonymkode: 43c0a...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort?

Har du spurt henne om hva hun ønsker seg?

Anonymkode: 97706...659

Takk:) gavekort er fint.. Men da blir det så åpenlyst hvor mye penger man har lagt i gaven, blir liksom en bestemt pris.. Jaa, men hun kommer ikke på noe selv heller heheh..

Anonymkode: 43c0a...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) gavekort er fint.. Men da blir det så åpenlyst hvor mye penger man har lagt i gaven, blir liksom en bestemt pris.. Jaa, men hun kommer ikke på noe selv heller heheh..

Anonymkode: 43c0a...83a

Vet du om noe som hun trenger eller vil trenge snart? F.eks om hun skal flytte på hybel snart (kjøp noe til hybelen), om hun skal kjøre opp snart (kjøpp noe huun trenger til bilen).

Evt kjøp noe hun har bruk for i forbindelse med hobbyer som hun har?

Anonymkode: 97706...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjeeelp. Hun har ALT. Det å finne klesplagg og liknende er også veldig vanskelig da stilen er svært spesiell og hun foretrekker for det meste klær fra de veldig dyre merkene.. Hun er glad i mote og kunst og er 18 år. Har alt.:/ pris er ikke så farlig, helst ikke alt for dyrt men en normal julegave pris.

Anonymkode: 43c0a...83a

Aha

Kunst.

Vet du hvilke som er hennes favoritt-kunstnere og hvilken type kunst er det?

Hva med billetter til en spesiell kunstutstilling, en bok om yndlingskunstneren, en opplevelse med en av kunstnerne hun er interessert i (dersom det er musikk f.eks)

Er det kunstmaleri hun interesserer seg for, hva med en kunst-kalender el almanakk?

Anonymkode: 97706...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver din venninne selv med kunst, og i såfall hva lager hun?

Anonymkode: 97706...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol får jeg ikke kjøpt:/ hmm litt usikker på hvordan type kunst hun liker, men selv tegner hun. 

Anonymkode: 43c0a...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sminke eller hudpleieprodukter? En god fuktighetskrem, skrubb, ansiktsmaske, neglelakk... mange muligheter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol får jeg ikke kjøpt:/ hmm litt usikker på hvordan type kunst hun liker, men selv tegner hun. 

Anonymkode: 43c0a...83a

Hva med noe tegneutstyr som du vet at er forbruksvare?

F.eks spesielle syrefrie ark til å tegne på, som kjøpes hos kunstnerutstyrs-butikker

Evt fargeblyanter eller tegneblyanter i kunstnerkvalitet (Her finner du slike artikler http://www.osterlie.no/

de har også nettbutikk)

Anonymkode: 97706...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun tegner har jeg et forslag til en personlig gave i alle fall:) Kjøp en tegneblokk med rygg, så kler du den i stoff, og pynter den på ett eller anna vis:) Har jeg gjort med en venninne som tegner(og så tegnet jeg noe internt- tull på den aller siste siden:P)

Final.jpg

Ellers kan du jo gi henne forbruksvarer av sminke, hudpleie, mat/drikke/snop? Det kan jo også være hjemmelaget? Jeg pleier å gi en venninne en kurv(jeg får den igjen for hvert år da), som jeg har oppi hjemmelagde rundstykker, boller, pepperkaker, hjemmelaget iste osv:)

Anonymkode: 67b9e...cb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ett eller fine bilder av venninnegjengen du kan få printet ut og satt i en ramme? 

 

Anonymkode: b0c4d...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hjeeelp. Hun har ALT. Det å finne klesplagg og liknende er også veldig vanskelig da stilen er svært spesiell og hun foretrekker for det meste klær fra de veldig dyre merkene.. Hun er glad i mote og kunst og er 18 år. Har alt.:/ pris er ikke så farlig, helst ikke alt for dyrt men en normal julegave pris.

Anonymkode: 43c0a...83a

Kjøp en kunstkalender? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...