AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Del Skrevet 17. desember 2015 Hjeeelp. Hun har ALT. Det å finne klesplagg og liknende er også veldig vanskelig da stilen er svært spesiell og hun foretrekker for det meste klær fra de veldig dyre merkene.. Hun er glad i mote og kunst og er 18 år. Har alt.:/ pris er ikke så farlig, helst ikke alt for dyrt men en normal julegave pris. Anonymkode: 43c0a...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Del Skrevet 17. desember 2015 Gavekort?Har du spurt henne om hva hun ønsker seg? Anonymkode: 97706...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Del Skrevet 17. desember 2015 Gavekort?Har du spurt henne om hva hun ønsker seg?Anonymkode: 97706...659Takk:) gavekort er fint.. Men da blir det så åpenlyst hvor mye penger man har lagt i gaven, blir liksom en bestemt pris.. Jaa, men hun kommer ikke på noe selv heller heheh.. Anonymkode: 43c0a...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Del Skrevet 17. desember 2015 Sjokolade fra en sjokoladebutikk. Anonymkode: e9bc8...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Del Skrevet 17. desember 2015 Takk:) gavekort er fint.. Men da blir det så åpenlyst hvor mye penger man har lagt i gaven, blir liksom en bestemt pris.. Jaa, men hun kommer ikke på noe selv heller heheh..Anonymkode: 43c0a...83aVet du om noe som hun trenger eller vil trenge snart? F.eks om hun skal flytte på hybel snart (kjøp noe til hybelen), om hun skal kjøre opp snart (kjøpp noe huun trenger til bilen).Evt kjøp noe hun har bruk for i forbindelse med hobbyer som hun har? Anonymkode: 97706...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelipot Skrevet 17. desember 2015 #6 Del Skrevet 17. desember 2015 Alkohol? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Del Skrevet 17. desember 2015 Hjeeelp. Hun har ALT. Det å finne klesplagg og liknende er også veldig vanskelig da stilen er svært spesiell og hun foretrekker for det meste klær fra de veldig dyre merkene.. Hun er glad i mote og kunst og er 18 år. Har alt.:/ pris er ikke så farlig, helst ikke alt for dyrt men en normal julegave pris.Anonymkode: 43c0a...83aAhaKunst.Vet du hvilke som er hennes favoritt-kunstnere og hvilken type kunst er det?Hva med billetter til en spesiell kunstutstilling, en bok om yndlingskunstneren, en opplevelse med en av kunstnerne hun er interessert i (dersom det er musikk f.eks)Er det kunstmaleri hun interesserer seg for, hva med en kunst-kalender el almanakk? Anonymkode: 97706...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Del Skrevet 17. desember 2015 Driver din venninne selv med kunst, og i såfall hva lager hun? Anonymkode: 97706...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #9 Del Skrevet 17. desember 2015 Alkohol? Kunstnervin Anonymkode: 97706...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Del Skrevet 17. desember 2015 Alkohol får jeg ikke kjøpt:/ hmm litt usikker på hvordan type kunst hun liker, men selv tegner hun. Anonymkode: 43c0a...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 17. desember 2015 #11 Del Skrevet 17. desember 2015 Hva med sminke eller hudpleieprodukter? En god fuktighetskrem, skrubb, ansiktsmaske, neglelakk... mange muligheter der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Del Skrevet 17. desember 2015 Alkohol får jeg ikke kjøpt:/ hmm litt usikker på hvordan type kunst hun liker, men selv tegner hun. Anonymkode: 43c0a...83aHva med noe tegneutstyr som du vet at er forbruksvare?F.eks spesielle syrefrie ark til å tegne på, som kjøpes hos kunstnerutstyrs-butikkerEvt fargeblyanter eller tegneblyanter i kunstnerkvalitet (Her finner du slike artikler http://www.osterlie.no/de har også nettbutikk) Anonymkode: 97706...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 17. desember 2015 #13 Del Skrevet 17. desember 2015 Nei hun har ikke alt, slutt å jug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2015 #14 Del Skrevet 17. desember 2015 Kanskje en eller noen slike? De er supre til å skrive/ ta skisser og male i https://www.tanum.no/_watercolour-notebook-large.-moleskine-9788883705625https://www.tanum.no/_plain-notebook-l.-moleskine-9788883701146?gclid=CM-onYfb48kCFWIMcwodJPQBxA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #15 Del Skrevet 17. desember 2015 Om hun tegner har jeg et forslag til en personlig gave i alle fall:) Kjøp en tegneblokk med rygg, så kler du den i stoff, og pynter den på ett eller anna vis:) Har jeg gjort med en venninne som tegner(og så tegnet jeg noe internt- tull på den aller siste siden:P)Ellers kan du jo gi henne forbruksvarer av sminke, hudpleie, mat/drikke/snop? Det kan jo også være hjemmelaget? Jeg pleier å gi en venninne en kurv(jeg får den igjen for hvert år da), som jeg har oppi hjemmelagde rundstykker, boller, pepperkaker, hjemmelaget iste osv:) Anonymkode: 67b9e...cb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 17. desember 2015 #16 Del Skrevet 17. desember 2015 Kinobilletter :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 17. desember 2015 #17 Del Skrevet 17. desember 2015 Kjøp sånn tegnebok for voksne som er blitt så populært nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #18 Del Skrevet 17. desember 2015 Har du ett eller fine bilder av venninnegjengen du kan få printet ut og satt i en ramme? Anonymkode: b0c4d...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 17. desember 2015 #19 Del Skrevet 17. desember 2015 Hjeeelp. Hun har ALT. Det å finne klesplagg og liknende er også veldig vanskelig da stilen er svært spesiell og hun foretrekker for det meste klær fra de veldig dyre merkene.. Hun er glad i mote og kunst og er 18 år. Har alt.:/ pris er ikke så farlig, helst ikke alt for dyrt men en normal julegave pris.Anonymkode: 43c0a...83aKjøp en kunstkalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 18. desember 2015 #20 Del Skrevet 18. desember 2015 Jeg skal kjøpe voluspa duftlys og noe the body shop produkt til min bestevenninne i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå