AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 var til legevakten fordi jeg har hostet uten stopp i 1 uke, jeg har som jeg har hatt fra jeg var 11 år bronkitt og den satt hardt i. Jeg spurte om å få hostesaft for å lindre denne hosten. Han lyttet såvidt til rygg og mage og skrev ut, antibiotika, greit nok, men så sa han du skal gå på prednisolon Takeda 20mg i 25 dager og deretter skal du ha inhalator daglig. UTEN noe som helst for utredning først. dette tør jeg faen meg ikke å ta, noen som har erfaring med dette produktet? Anonymkode: e01de...473
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 var til legevakten fordi jeg har hostet uten stopp i 1 uke, jeg har som jeg har hatt fra jeg var 11 år bronkitt og den satt hardt i. Jeg spurte om å få hostesaft for å lindre denne hosten. Han lyttet såvidt til rygg og mage og skrev ut, antibiotika, greit nok, men så sa han du skal gå på prednisolon Takeda 20mg i 25 dager og deretter skal du ha inhalator daglig. UTEN noe som helst for utredning først. dette tør jeg faen meg ikke å ta, noen som har erfaring med dette produktet?Anonymkode: e01de...473Hvorfor ikke? Anonymkode: 6fb7b...554
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Hvordan tørr du å ikke følge behandlingsopplegget en lege har gitt deg? Ogmhvorformoppsøker du ikke fastlegen og ber om en fornyet vurdering? Bronikk i x antall år trenger nemlig ikke være bronkitt i dag, men noen som er videre utviklet eller feildiagnostisert, tidligere, ellernhar endret seg. Folk er rare.... Anonymkode: e8b09...353 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Er ikke Prednisolon kortison?Ts, jeg vil heller anbefale deg å få deg en time hos fastlegen din Anonymkode: 77fd2...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Jeg tar prednisolon mot astma. Legen vet nok hva han gjør. Anonymkode: ebb39...9cc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 var til legevakten fordi jeg har hostet uten stopp i 1 uke, jeg har som jeg har hatt fra jeg var 11 år bronkitt og den satt hardt i. Jeg spurte om å få hostesaft for å lindre denne hosten. Han lyttet såvidt til rygg og mage og skrev ut, antibiotika, greit nok, men så sa han du skal gå på prednisolon Takeda 20mg i 25 dager og deretter skal du ha inhalator daglig. UTEN noe som helst for utredning først. dette tør jeg faen meg ikke å ta, noen som har erfaring med dette produktet?Anonymkode: e01de...473Syns det ser ut som en fornuftig medisinering, men hvorfor banner du? Det er helt unødvendig! Anonymkode: 8e9bf...de4 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Er ikke Prednisolon kortison?Ts, jeg vil heller anbefale deg å få deg en time hos fastlegen dinAnonymkode: 77fd2...7b4Fordi? Anonymkode: 4ae3c...280
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Fordi?Anonymkode: 4ae3c...280Derfor Anonymkode: 77fd2...7b4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 DerforAnonymkode: 77fd2...7b4Dersom du skal gi råd ang. helse bør du ha en forbasket god grunn. Skjerp deg. Anonymkode: 4ae3c...280 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Prednisolon gis ofte ved langvarig astma og kols symptomer som ikke gir seg. Og inhalasjonsmedisiner høres jo absolutt ut som er på sin plass. Du har gått med symptomer veldig lenge, har du vært hos fastlegen med dette før? Hostesaft fungerer sjelden, da må du ha Solvipect Comp eller Cosylan som inneholder bla morfin. Anonymkode: ac671...a0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå