Gå til innhold

Er dette fornærmende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg og kjæresten har veldig god sex, men jeg kommer sjeldent, og da kun i en stilling hvor jeg virkelig får stimulert klitoris. Har en liten vibrator som jeg elsker og som jeg kommer lett av. Kan tenke meg at kombinasjonen av digg sex og den vil gjøre sexlivet mitt mye bedre, da vi begge kan komme hver gang. Er det fornærmende å bruke vibrator under sex? Han vet at jeg ikke alltid kommer. Vi er begge i 20-årene om det skulle spille noen trille.

Anonymkode: e8949...352

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min syns det bare er fint at jeg kan få det enda bedre. Kjør på! 😄

• Liker 2
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke(vi bruker nå leketøy), men om du ikke har gjort det før så er det kanskje greit å si i fra på forhånd at du kunne tenke deg det:)

Anonymkode: 61548...6b8

• Liker 1
Skrevet

Hvis han blir fornærmet burde han lese seg litt opp om kvinners orgasme. Kjør på(jeg ville sagt i fra først)!

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig ikke fornærmende, det bør være en selvfølge når du trenger den for å få tilfredstillende stimulans :)
Men han bør også sette av tid og trening til å lære å slikke og fingre deg skikkelig!

Anonymkode: 463f5...532

Gjest lipgloss
Skrevet

Syns bare det er sexy jeg med leketøy under sexen,bare kjør på du,han liker det helt sikkert

Skrevet

Selvfølgelig ikke fornærmende, det bør være en selvfølge når du trenger den for å få tilfredstillende stimulans :)
Men han bør også sette av tid og trening til å lære å slikke og fingre deg skikkelig!

Leste at menn nå har økt hyppighet av kreft pga av oralsex. Egentlig så er vel ikke all denne slikkingen bra? 

Anonymkode: e6447...c94

Skrevet

Leste at menn nå har økt hyppighet av kreft pga av oralsex. Egentlig så er vel ikke all denne slikkingen bra? 

Anonymkode: e6447...c94

Det har ingenting med slikking i seg selv å gjøre , men virusspredning. Og siden virus er mer utbredt, la oss ta herpes og hpv viruset som eksempel, som som regel fester seg på leppene i ansiktet , så smitter dette oftere ned til underlivet fordi oralsex (på både menn og  kvinner) er såpass vanlig. "Alt" gir jo kreft i dag, og det ville vært forferdelig om man skulle unngått alt som kunne føre til sykdom og smittefare - da hadde vi jaggu gått glipp av mye fint, og bare levd på hjemmebakt brød og kaldtvann og uten internett og biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...