Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #21 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Hvorfor så overrasket?Mtp det siste du skriver, så tror jeg ingen gjør det.Forventet ikke en kompliment i denne tråden vel, ikke godt å si hva folk tenker at jeg er i stand til. Endret 19. desember 2015 av Badebuksa
Gjest snoopy_93 Skrevet 19. desember 2015 #22 Skrevet 19. desember 2015 så kjedelig, du får finne frem ulltøyet og en skikkelig sovepose og sove i skogen under åpen himmel hvis værmelderne spår nordlys en gang I will! Har, fra jeg var barn, hatt et sterkt ønske om å se Nordlyset. Dra med kjæresten ut, så kan det vel bli riktig kos. Evt ta en tur litt lengre nord og bli et par netter.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #23 Skrevet 19. desember 2015 I will! Har, fra jeg var barn, hatt et sterkt ønske om å se Nordlyset. Dra med kjæresten ut, så kan det vel bli riktig kos. Evt ta en tur litt lengre nord og bli et par netter. helt klart, tenne et bål og ta middagen på bålet Er mye nordlys her jeg kommer fra og er meget langt fra nordlenning for å si det sånn.
Gjest Emma Sophie Skrevet 19. desember 2015 #24 Skrevet 19. desember 2015 Forventet ikke en kompliment i denne tråden vel, ikke godt å si hva folk tenker at jeg er i stand til.Aha, skjønner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå