Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Når frosten kommer glimter NSB til med det blå, blinkende lyset på strømledningen (?) over toget. For et flott og fantastisk lys! Det er nesten penere enn nordlyset. Nede på stasjonen tidlig en morgen stod jeg og så på togene som stod så pent på rad. Mannen i lokomotivet veivet med et grønt flagg, eller var det en lommelykt, toget gikk og dette herlige lyset lyste opp den mørke morgentimen som et lite glimt av håp i det dystre mørket. Og så den herlige, elektriske lyden. Jeg tror jeg er forelsket.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Når frosten kommer glimter NSB til med det blå, blinkende lyset på strømledningen (?) over toget. For et flott og fantastisk lys! Det er nesten penere enn nordlyset. Nede på stasjonen tidlig en morgen stod jeg og så på togene som stod så pent på rad. Mannen i lokomotivet veivet med et grønt flagg, eller var det en lommelykt, toget gikk og dette herlige lyset lyste opp den mørke morgentimen som et lite glimt av håp i det dystre mørket. Og så den herlige, elektriske lyden. Jeg tror jeg er forelsket....i mannen i lokomotivet? Anonymkode: 8511f...fdf 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Når frosten kommer glimter NSB til med det blå, blinkende lyset på strømledningen (?) over toget. For et flott og fantastisk lys! Det er nesten penere enn nordlyset. Nede på stasjonen tidlig en morgen stod jeg og så på togene som stod så pent på rad. Mannen i lokomotivet veivet med et grønt flagg, eller var det en lommelykt, toget gikk og dette herlige lyset lyste opp den mørke morgentimen som et lite glimt av håp i det dystre mørket. Og så den herlige, elektriske lyden. Jeg tror jeg er forelsket.hahahahahahaha du er god på ironi ass. penere enn nordlyset.
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg også synes det lyset er pent! Om det er penere enn nordlyset aner jeg ikke, for jeg har aldri sett det.
Gjest Blomsterert Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Når frosten kommer glimter NSB til med det blå, blinkende lyset på strømledningen (?) over toget. For et flott og fantastisk lys! Det er nesten penere enn nordlyset. Nede på stasjonen tidlig en morgen stod jeg og så på togene som stod så pent på rad. Mannen i lokomotivet veivet med et grønt flagg, eller var det en lommelykt, toget gikk og dette herlige lyset lyste opp den mørke morgentimen som et lite glimt av håp i det dystre mørket. Og så den herlige, elektriske lyden. Jeg tror jeg er forelsket.Med mindre du er rusa(vet aldri,sorry),så liker jeg deg!Bli med toget på ferden,glem denne triste verden.Lys og lyd gjør morgenen bra,for din uvanlige observasjon,takk skal du ha. :-D
Gjest Badebuksa Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 ...i mannen i lokomotivet? Anonymkode: 8511f...fdfnei,nei! Lyset!
Gjest Badebuksa Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Jeg også synes det lyset er pent! Om det er penere enn nordlyset aner jeg ikke, for jeg har aldri sett det. Aldri sett nordlys? Vi er jo nooordmenn.
Gjest Badebuksa Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Med mindre du er rusa(vet aldri,sorry),så liker jeg deg!Bli med toget på ferden,glem denne triste verden.Lys og lyd gjør morgenen bra,for din uvanlige observasjon,takk skal du ha. :-DRuset på livet, kan man klandres? Når man ser lyset vil man forandres.
Gjest Blomsterert Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Ruset på livet, kan man klandres? Når man ser lyset vil man forandres. I sus og dus,livet alene er mer enn bra nok rus.
Gjest snoopy_93 Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Aldri sett nordlys? Vi er jo nooordmenn.Har bodd på østlandet i hele mitt liv og i områdene jeg har bodd er det så mye gatelys at en så vidt ser stjernene...
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Når frosten kommer glimter NSB til med det blå, blinkende lyset på strømledningen (?) over toget. For et flott og fantastisk lys! Det er nesten penere enn nordlyset. Nede på stasjonen tidlig en morgen stod jeg og så på togene som stod så pent på rad. Mannen i lokomotivet veivet med et grønt flagg, eller var det en lommelykt, toget gikk og dette herlige lyset lyste opp den mørke morgentimen som et lite glimt av håp i det dystre mørket. Og så den herlige, elektriske lyden. Jeg tror jeg er forelsket.Det finnes jo folk som er gift med Berlinmuren http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/kona-til-berlinmuren-soerger-paa-20-aarsjubileet/a/587914/ . Du kan jo spørre NSB/Staten om du får lov til å gifte deg med strømledningen deres dersom det er det du ønsker.
Gjest Emma Sophie Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Syns du er flink til å skrive jeg.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Er du glad i lyn fra himmelen også?lyn fra klar himmel er jeg skikkelig glad i :)
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #15 Skrevet 19. desember 2015 Har bodd på østlandet i hele mitt liv og i områdene jeg har bodd er det så mye gatelys at en så vidt ser stjernene... så kjedelig, du får finne frem ulltøyet og en skikkelig sovepose og sove i skogen under åpen himmel hvis værmelderne spår nordlys en gang
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #16 Skrevet 19. desember 2015 Det finnes jo folk som er gift med Berlinmuren http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/kona-til-berlinmuren-soerger-paa-20-aarsjubileet/a/587914/ . Du kan jo spørre NSB/Staten om du får lov til å gifte deg med strømledningen deres dersom det er det du ønsker. Ja, det var ingen dum idé. Men giftermål er litt skummelt da, tenk om foreldrene til ledningen er skikkelig drittsekker liksom.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #17 Skrevet 19. desember 2015 Syns du er flink til å skrive jeg. oi. Jo takk skal du ha. Ingen må ta denne tråden på alvor da.
Gjest Emma Sophie Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 oi. Jo takk skal du ha. Ingen må ta denne tråden på alvor da.Hvorfor så overrasket?Mtp det siste du skriver, så tror jeg ingen gjør det.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 Ja, det var ingen dum idé. Men giftermål er litt skummelt da, tenk om foreldrene til ledningen er skikkelig drittsekker liksom.Ja. Viktig å trå litt varsomt i begynnelsen. Svigerforeldre kan være skikkelig fæle inni mellom.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #20 Skrevet 19. desember 2015 Ja. Viktig å trå litt varsomt i begynnelsen. Svigerforeldre kan være skikkelig fæle inni mellom. Det skal jeg ikke si deg imot på ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå