Gå til innhold

Alene på nyttår 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente I midten av 20årene som sannsynligvis blir sittende alene på nyttår. Jeg hadde planer med en jeg holdt på med men han har jeg gjordt det slutt med. Mine venner er etablerte og skal på parmiddager og familiemiddager. Familien har sine egne planer. Jeg skulle selfølgelig ønske at det Ikke var slik men jeg kan bare gjøre det beste ut av situasjonen. Så nå fokuserer jeg på at det faktisk bare er en av de 365dagene. 

Men jeg ble litt nysjerrige på om det finnes noe i stavangerområder man kan gå på på nyttår? Noen som vet? Noen med erfaringer? Gjerne kristne arrangement. 

Anonymkode: 3db4e...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også være alene på nyttår, var det i forrifjor også, og i fjor angret jeg på at jeg dro ut. Alltid surr og drama og kaldt!
Hvorfor ikke bare nyte kvelden for deg selv? Fantastisk å ikke våkne opp med skallebank og urinveisinfeksjon dagen etter :)

Men ja, det finnes garantert noe du kan gå på alene av arrangement eller pub/klubb eller lignende. Ellers så kan du jo oppsøke din lokale frivillighetssentral og bidra med å stelle i stand nyttårsaften for andre trengende?
Det finnes også masse vennegrupper og bli kjent grupper på facebook, så om du ikke vil være alene vil du garantert finne noen nye venner å være med der :)

Anonymkode: b9aa8...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært alene flere nyttårsaftener og regner med det blir mange i fremtiden. Når folk har etablert seg er det "vi med barn" som samler seg, og da er ikke jeg velkommen som ikke har mann og barn. De siste årene har jeg hatt noen å være med sånn hvert 2.-3. år alt etter hvem som er hjemme og hvem som jobber av andre jeg kjenner. Du får lage noe god mat, se film, kjøpe stjerneskudd og gjøre det til en koselig kveld for deg selv. Jeg er svært glad i klassisk musikk, så gleder meg over å se nyttårskonserten første nyttårsdag uten vansker med å stå opp eller skallebank. 

Anonymkode: 6649f...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også sitte alene på nyttårsaften...gjør det hvert år. Har ingen vennegjeng eller familie å være sammen med.

Men, gjør det beste utav det. Godt når hverdagen kommer igjen.

Anonymkode: 5c856...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...