Gå til innhold

Hvor ofte henter dere posten deres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar dere inn posten hver eneste dag (om det er noe post i postkassen)? Eller går det noenganger to - tre dager i mellom? 

Anonymkode: b5f9d...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene tar den inn når de kommer fra skolen. Har bare 20 meter å gå ut til postkassen. Ser postbilen fra vinduet.

Skrevet

Vet stort sett når det er post å ta inn, og da går vi i kassa og ser, når vi har tid. Vi skal jo inn og ut av døra ved postkassa...

Anonymkode: df564...d85

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. Postkassen er rett innenfor ytterdøren, så det er så lettvint å sjekke den med en gang jeg kommer inn.

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. Som Kragebein har også jeg postkassen rett innenfor ytterdøren. Det er herlig praktisk :)

Skrevet

Hver dag, trodde da dette var normen?

Er jo ikke noe 'ork', postkassen er på vei ut/inn.

Anonymkode: a90d8...06c

• Liker 2
Skrevet

Nå sjekker jeg hver da, men har hatt postboks langt unna og da var jeg innom ca. en gang i uka. Det er ofte nok det, hvis du har det problemet. Regninger kan ha 14-dagersfrist.

Anonymkode: 3de4e...757

Skrevet

Sjekker to gg pr uke som regel. Postkassen ligger vel en hundre meter fra der jeg bor og langs riksveien, derfor passer det bra når jeg kjører forbi. Det er for øvrig ikke gangsti der, så nesten livsfarlig å spasere dit.

• Liker 1
Skrevet

Sjekker postkassa ca 2-3 ganger i uka, max. Sjekker jg daglig er den ofte tom.

Anonymkode: 0d685...9fd

• Liker 3
Skrevet

Selv om jeg har "nei takk til uadressert annonse" får jeg brevkassen full av lokalavisen som ikke er sponset av Posten.
Så jeg må sjekke hver dag for å tømme kassen, i tilfelle jeg skulle få ekte post og det ikke var plass.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Sjekker hver dag. Det er på veien uansett og nå stopper jeg automatisk, gjerne flere ganger om dagen hvis jeg er mye ut og inn :P Men jeg får en del post også. 

Skrevet

Nå sjekker jeg hver da, men har hatt postboks langt unna og da var jeg innom ca. en gang i uka. Det er ofte nok det, hvis du har det problemet. Regninger kan ha 14-dagersfrist.

Anonymkode: 3de4e...757

Regninger? Får du ikke dem rett i nettbanken eller på mail da? Betaler jo ekstra og for papirfaktura.  

Skrevet

Før da jeg hadde postkassen rett ved boligen, sjekket jeg hver dag. Nå bor jeg i BBL og postkassen ligger upraktisk til, man må ta en omvei, så da sjekker jeg 4 kanskje 5 ganger i uka. Har klistermerke med "nei til uadressert reklame" så det blir ikke fullt i postkassa.

Anonymkode: 80fa5...0a9

Skrevet

Sjekker vel ca hver dag.

Skrevet

Regninger? Får du ikke dem rett i nettbanken eller på mail da? Betaler jo ekstra og for papirfaktura.  

De papirfakturane jeg får koster ikke noe ekstra. Ikke alle som tilbyr annet enn papirfaktura. Og AB du siterte snakket om tidligere en gang, og da var det vel ikke så vanlig med elektroniske fakturaløsninger?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:sukk:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Sikkert to ganger i uken ca. Er bare reklame nesten, har jo fremdeles ikke fått "ingen reklame" klistremerke... 

Anonymkode: 91e19...594

Skrevet

Dann  og vann. Prøver et minimum på to ganger i uka, sånn at den ikke blir full, men la oss være ærlige: det er jo ikke noe i postkassa som er viktig. Hva skulle det være? :klo:

Anonymkode: e93f7...2dc

Skrevet

Alle mine regninger kommer automatisk i min e-postkasse eller i nettbanken.
Om jeg venter på noe, så sjekker jeg gjerne 2-3 ganger i uken.
Ellers er det kanskje 1 gang i uka...Og likevel da er det ingenting i postkassa :fnise:
Ikke får jeg reklamer og jeg abonnerer ikke på noe heller :)

Jeg var borte EN måned...
Kom hjem også lå det bare en lapp om en påminnelse ang. en kristen samling...Som jeg ikke er medlem av...
Har lås på postkassen min, så ukjente kan ikke hente posten min heller...Hentelapper fra posten får jeg oftest på mail/telefon, men bestiller online veldig sjeldent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...