AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Hallo! Jeg skulle egentlig fått mensen i dag, og skal på juleball i morgen. Lurte da på, om mensen ikke kommer til da, om det går fint å bruke tampong for sikkerhetsskyld, i rundt fem timer? Anonymkode: 7ad06...120
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Det går bra det, men ikke glem å ta den ut igjen når du kommer hjem. Anonymkode: 6b01a...98a 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Tibbie Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har gjort det flere ganger "for sikkerhets skyld".Men vær obs på at en tampong suger mye fuktighet, så når du ikke blør blir du knusk tørr.Dra på apoteket å kjøp den røde esken med tamponger. Husker ikke helt hva den heter, mener det var Ella, eller noe. De er der for å ikke rote med fuktighetsbalansen som andre tamponger gjør 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Det går fint, har gjort det et par ganger selv, men det er ikke bra, for det blir tørt og skaper ubalanse i floraen slik NasseNøff nevner. Anonymkode: 73d39...a16
Tibbie Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har gjort det flere ganger "for sikkerhets skyld".Men vær obs på at en tampong suger mye fuktighet, så når du ikke blør blir du knusk tørr.Dra på apoteket å kjøp den røde esken med tamponger. Husker ikke helt hva den heter, mener det var Ella, eller noe. De er der for å ikke rote med fuktighetsbalansen som andre tamponger gjør https://i.ytimg.com/vi/rIe64hhKGQI/maxresdefault.jpg
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Bruk vanlig truseinnlegg, eller et tynt bind. Jeg bretter de bare rundt når jeg har string. Det er så vondt å ta ut en tampong når man ikke har mensen og er tørr, så det ville jeg unngått. Anonymkode: 12b1c...2b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå