Gå til innhold

Spiderman


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ikke fått sett denne filmen enda, jeg. Hverken 1'ern eller 2'ern...

Har lyst dog, har jo hørt mye bra :-)

Hva handler den egentlig om? Blanding av kjærlighet og action?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Var på en svensk nettside istad hvor filmen var omtalt som "spindelmannen" :ler:

Direkte oversatt, ja, men hørtes litt rart ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av kjærlighet og action?

Jepp.

Synes den andre filmen var mer søtsuppe enn nødvendig, men så lenge Spidey løper omkring i tightsen sin, er jeg tilfreds. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmene følger jo tegneserien nesten slavisk så hvis du har lest tegneserien vet du hva du går til. :wink:

Personlig syns jeg 2'ern ble litt for mye søtsuppe, men historien kom med og da må det bare være sånn. :roll:

Jeg har aldri vært spes glad i tegneserien, derfor kan jeg også klare meg uten det kjærlighetsklisset i filmene, men ifølge noen kompiser som er fan på sin hals så kunne de ikke lagd filmene anderledes uten å ødelegge historien.

Allright tidsfordriv, men ikke noen kjempefilm etter min mening.

Da gleder jeg meg heller til X-men 3. 8)

(marvel comics er bare best!! 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er gammel fan av tegneseriene, og synes godt de kunne sablet ned litt av kjærlighetspjattet, jeg da. :ler:

Og X-men 3.. Åh, jeg gleder meg også. :kul: *superheltfanatiker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig veldig bra film, og meget meget pen ødelagt drakt mot slutten av filmen :sjarmor:

Men er enig. Savner masse av vitsene og den frekke kjeften hans i filmen! :( Plaier å sitte og le meg halvt i hjel av tegneserien, så håper de får med det i 3eren som kommer om BARE 3 år :o

Vin Diesel skal forresten spille venom! Til dere som liker han tenkte jeg jeg skulle si dette. Venom ser så snill og glad ut alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spidey utlogget

Jepp, selv liker jeg han ikke, synes han er litt for stor og dum :) Men venom ser jo jævlig stor ut også, han har jo så mye nakkemuskler at han huncher aiaiai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde store forventninger til disse filmene,hadde hørt så mye bra om dem,men syns ikke akkurat de var så bra...ble litt kjedelig også syns jeg det er feil person som spiller spiderman...han tobey mcguire ( eller no sånt...eh) han ødela filmen for meg... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg så 1'ern i går og litt ute i handlingen kom jeg på at jeg faktisk har sett den før- Huff, jeg er så glemsk :roll::ler: Filmen var kjempebra, så det blir å se 2'ern i kveld! :hoppe:

Jeg satt t.o.m og gråt en skvett under filmen i går da bestefaren hans døde :grine:

Hadde vært greit å hatt en beskytter som Spiderman, skjønner godt at han er helten din, Spidey :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig noen som forstår hehe :) Alle sier han er homofil, men det er han ikke! Han er faktisk den eneste jeg vet om som både kler sidesleik og trikot og det sier litt! Jeg og tuter når onkel ben dør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...