Gå til innhold

Min mor er overstresset

Fremhevede innlegg

Skrevet

En eller annen stresslidelse da, sa hun noe om det når hun kom hjem for 10 år siden fra innleggelse ? Be henne oppsøke lege. 

Hun vil ikke oppsøke lege om det. Selv om vi har bedt henne instendig for vår skyld om ikke annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En eller annen stresslidelse da, sa hun noe om det når hun kom hjem for 10 år siden fra innleggelse ? Be henne oppsøke lege. 

Hun sa ikke noe direkte om stresslidelsen hennes, hvis det var det du mente. Men hun snakket mye om hvor forferdelig det var for henne å være tvangsinnlagt, noe av det mest grusomme for et menneske å oppleve. Hvor forferdelig det var å bli tvangsmedisinert. 

Sykepersonalet og vi prøvde alt vi kunne ved å fortelle henne at vi ville det beste, og overtale henne til å frivillig ta medisiner, sove, og si at ting var godt. Det var veldig tøfft.

Endret av Berit
Skrevet

Det forstår jeg. Det må ha vært tungt for deg. Synes det er så feil at de voksnes problemer skal gå utover barnet. Håper du har det fint nå i din egen familie.

Min mann er en enorm støtte. Han ser jo mine foreldre med friske øyne, det er en lettelse å se hvordan friske mennesker (svigerfamilien) lever og kommuniserer.

Håper det ordner seg for dere. Ikke føl at du må redde moren din, du risikerer å selv bli ødelagt i prosessen. 

Anonymkode: 1e11f...00f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...