Chifru Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Har så og si nettopp startet med Sarotex for kronisk hodepine siden 2008. Var veldig skeptisk til å begynne med disse når jeg var med nevrologen, mtp bivirkninger, og andre sykdommer dise blir brukt til.Jeg skal ta 10mg hver morgen pga det er da hodepinen er verst.Etter jeg begynte føler jeg meg ofte litt svimmel og meget trøtt tidlig på dag, etter en god natt søvn, noe som forsåvidt er Sarotex sin fortjeneste. Noen som har erfaring med denne tabletten?
petrine91 Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Jeg gikk på den i 3år. Tok 3stk 10mg tabletter et par timer før jeg skulle sove. Det skulle hjelpe meg med søvnproblemer og kronisk hodepine. Den hjalp veldig med hodepinen og søvnen, men jeg la på meg nesten 20 kg på de 3 årene jeg gikk på det så jeg bestemte meg for å slutte nå i sommer. Slet også veldig med munntørrhet, noe som ikke er særlig bra for tennene. Fikk beskjed av nevrolog og lege at jeg måtte veie opp fordelene med ulempene og bestemme selv om jeg ønsket å fortsette på pillene.Det tar nok bare litt tid før du blir vant til den, men kan ikke huske jeg var spesielt svimmel eller trøtt sånn utover det vanlige på slutten i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Jeg tok Sarotex mot kronisk skulderbetennelse i et halvt år. Trappet gradvis opp fra 10 mg hver kveld til jeg kom til 30 mg hver kveld etter seks uker. Tok tablettene tolv timer før jeg skulle stå opp, og sov som regel ti timer hver natt. Eneste bivirkningen var den ekstreme trettheten, og den gikk over etter noen måneder. Anonymkode: f4cf9...4b1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 For meg hjalp det på både hodepiner og søvn. Ingen bivirkninger heller 😊 Anonymkode: 7932f...895
Alja Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hjalp her også for hodepine! Tok en 10mg hver kveld i et halvt år.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Sarotex ja... Trappet opp med 25 mg for hver uke, helt til 75 mg.Fikk skjelvinger, svimmelhet, forstoppelse, munntørrhet, kvalme. Og fremdeles hodepine...Har testet ut neurontin og lamictal også mot hodpinen, ingen effekt. Masse bivirkninger.Tregretol og Orifil er neste ut.... Yey for konstant hodepine... Anonymkode: ff67b...576
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå