waco Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Mens vi venter på det nye UMTS systemet som skal erstatte dagens GSM… kan man sitte og fundere over hva vi vil bruke den til. Som alle vet, - vil overføringshastigheten femtendobles slik at vi vil være i stand til å overføre store datamengder som f eks bilder og små filmsnutter. Og hva kommer vi ikke til å sende? Det vil være bilder av rævhøl, kukkost, vaginalepper, spy, jenter som tisser mellom to biler, blind vold, narkotika, anal-scener, x-kjæresten og blodige sår. Slik er mennskesinnet! Galskap og atter galskap! Vi vil bruke den til å skade våre omgivelser ”venninna” vil sende bilder av typen/dama di for å bevise utroskap…”jammen jeg sendte bare kyssebildet fordi jeg syntes hun fortjente å vite det”…. …. vil være setninger vi vil høre i totusenogfire…. torpedoer vil bruke landskapsbilde av pitbullen og hagla si…. Fotografier av elendighet vil oversvømme serverne våre… bilulykker, avhogde armer…. Hva annet skal vi sende? Kan det være slik at menneskeheten faktisk finner opp ting for å at vi kan fortsette vår faenskap? For ikke snakke om hvilket propeganda-apperat dette verktøyet vil være! Menneskenes argumentasjon vil oppleve en sceneskifte. Palestinerne mass-mailer bombete moskeer…. Ku Klux Klan distribuerer negere som henger i ett tre…. Blondinevitser blir gjenvist i den form ; ”se åssen jeg trykker huet hennes ned i dassen og trekker opp”… dette er morgendagens humor…. Kirkens Bymisjon viser bilder av overdose-ofre… Redd Barna de hungersdøde i Afrikas ørken…. Brannvesenets brannskadde… For ikke snakke om alle de såkalte moderne ”kunstnere”… faen… de gruer jeg meg mest til… mennesker som sender bilder av avføringen sin, vrakene av sine tryner, knust glasskår og alt mulig annet fanteri de kaller kunst i ytringsfrihetens navn. Like sikkert som UMTS-nettet kommer…vil også lovene komme tro meg…. Slik er mennesket… Forbud mot å sende slibrige bilder, støtene fotografier… det vil bli forbudt å trakassere pr bilde, forbud mot å oppmuntre eller nedbryte…. Vi vil få et moralsk klagenemd… ”statens offentlige kontor mot uregisserte bilder… og ”barnas bildevern”… Waco ….som venter på galskapen….
Gjest Janna Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Hmmm :o Det hørtes ikke lystig ut- håper du tar feil. Men på et vis så er det mye sånt ute og går allerede, og som kjent, fanden vil ha fler osv.... Noen er så skrudde i hodet at de kaller skulpturer laget av bæsj for kunst. Eller en samling med mammas brukte sanitetsbind... :o Galskapen er i gang den, spørsmålet er bare: Vil det bli verre? Ja, dessverre tror jeg nok det...
waco Skrevet 12. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2002 Vinga...det jeg egentlig mener, - er at interesseorganisasjoner og reklamebransjen. Jeg tror også staten vil komme til å "opplyse" folket ved hjelp av denne teknologien. Selv ønsker jeg alle tekniske nyvinninger hjertelig velkommen... irriterer meg ennå grønn over KrF som i 1967 stemte imot at Norge skulle få farveTV da det var for "realistisk".... (ja dette var før min tid, men allikevel).... Irritasjonen min er over de mennesker som vil begrense... alle de særgruppene, som senterne mot rasistiske motiveringer, alle kvinnegruppene, kristne organisasjoner og alle andre som gjerne vil befale over folks moral... Waco
Thea Skrevet 13. juli 2002 #4 Skrevet 13. juli 2002 Det vil være bilder av rævhøl, kukkost, vaginalepper, spy, jenter som tisser mellom to biler, blind vold, narkotika, anal-scener, x-kjæresten og blodige sår. Slik er mennskesinnet! Nei,nei,nei.Slik er MANNEsinnet Tror det er minimalt med jenter som har noen stor interesse for å sende bilder av rævhøl og vaginalepper.Mannfolka derimot.................. 1
waco Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 I totusenogto hadde jeg noen tanker om hvordan fremtiden ville utarte seg når alle fikk kameramobilene som ville komme en gang i dengang fremtid. Artig å lese hva slags refleksjoner jeg hadde den gang, håpet andre hadde om jeg tok feil, og hvor mye av det det egentlig ble! Likte det at jeg fant dette, hva gjør man ikke når man har oppheng, og jeg skulle sovet for seks timer siden!
waco Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2011 Det er en ting jeg må si i jula, og det må ha vært at jeg har alltid har vært så optismist! 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Haha, waco du spådde jo helt rett. 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Nei,nei,nei.Slik er MANNEsinnet Tror det er minimalt med jenter som har noen stor interesse for å sende bilder av rævhøl og vaginalepper.Mannfolka derimot.................. Hadde faktisk en x/ sommerflørt som "bombarderte" meg med mmsbilder av fitta si flere ganger daglig.. Gjentatte ganger etterlyste hun reaksjoner fra meg, hun ville høre hvor kåt det gjorde meg. Siden det var en viss avstand mellom oss (ca 4 timer kjøring) var det naturlig nok en del kommunikasjon via sms/ tlf, og jeg gjorde det tidlig klart at jeg tente langt mer på "skitne" sms enn nærbilder av høna hennes. Det gikk visst aldri inn, men så er det muligens opplest og vedtatt at "alle menn" elsker sånne bilder..
flesvik Skrevet 26. desember 2011 #9 Skrevet 26. desember 2011 (endret) Nei,nei,nei.Slik er MANNEsinnet Tror det er minimalt med jenter som har noen stor interesse for å sende bilder av rævhøl og vaginalepper.Mannfolka derimot.................. Å ja huff de ekle fæle mannegrisene Mannehater mye? Endret 26. desember 2011 av flesvik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå