AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #21 Skrevet 19. desember 2015 Jeg ga opp kloklipp, mest fordi min redsel for å klippe for langt smittet over på hunden. Så det tar veterinæren seg av. Anonymkode: 815d0...a0c
Gjest Hjertesukk Skrevet 20. desember 2015 #22 Skrevet 20. desember 2015 Den 16. desember 2015 at 20.03, xinnia skrev: Les hva jeg skrev i parantes er du snill- ;-) vil tro at de aller fleste skjønner at man ikke skal klippe halve kloen. Bare ved å klippe tuppen av kloen er nok til at blør veldig- og det samme gjør det når vi stikker oss i fingeren.. Har du klippet til det piplet blod så har du klippet i nerven. Pleier DU å blø når du klipper dine egne negler, uten at det gjør vondt?? Unnskyld at jeg blir litt nedlatende her, men gode Gud. Les deg opp før du klipper klørne på hunden selv. Eller bedre, få veterinæren til å gjøre det. For det du sier her et riv ruskende feil.
Fiberhusk Skrevet 20. desember 2015 #23 Skrevet 20. desember 2015 4 minutter siden, Hjertesukk skrev: Har du klippet til det piplet blod så har du klippet i nerven. Pleier DU å blø når du klipper dine egne negler, uten at det gjør vondt?? Unnskyld at jeg blir litt nedlatende her, men gode Gud. Les deg opp før du klipper klørne på hunden selv. Eller bedre, få veterinæren til å gjøre det. For det du sier her et riv ruskende feil. Enig. Det er vondt å klippe over nerven. Hvem kan tro noe annet? Mine fikk i alle fall veldig vondt da. Tror ikke de er enestående om nettopp det. Mine får vondt hvis tangen er sløv nok til å klemme kloen også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå