Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid

Anbefalte innlegg

Gjest Hindenburg
Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

:fnise: 

Joda, Caila er søt hun, men synes du ikke hun virker litt naiv på en måte? Jeg vet ikke, men jeg synes bare hun virker litt for smørblid. 

Mulig du er inne på noe. 30% naiv og 70% ukomplisert. 

Problemet er bare at forrige sesongs førstepremie var ei gigantisk tøs. Denne sesongen er det en enorm beta.

I fear that i am unlovable... :balltre:

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Hindenburg skrev:

Problemet er bare at forrige sesongs førstepremie var ei gigantisk tøs. Denne sesongen er det en enorm beta.

Haha Kaitlyn var litt tøsete, men kanskje enda mer litt sårbar og usikker. Ben er kanskje litt "beta" med alt det der "unlovable"-opplegget, men han er unektelig den mest sympatiske og kjekkeste bacheloren vi har sett. Dessuten synes jeg egentlig har tar gode valg. 

Og 30% naiv og 70% ukomplisert er vel ikke akkurat konemateriale? Høres kjedelig ut, spør du meg. :fnise: 

Gjest Hindenburg
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Og 30% naiv og 70% ukomplisert er vel ikke akkurat konemateriale? Høres kjedelig ut, spør du meg. :fnise: 

Sant nok. Men nå er gjerne ikke jentene som melder seg på The Bachelor crème de la crème heller. To tvillinger, ei army veteran, ei alenemor, ei som ikke er ferdig med exen, ei flyvertinne hvis 13 år gamle ginger brødre griller deg om fantasy suite, ei psykopatisk nyhetsoppleser og 17 med ekstreme oppmerksomhetsbehov (derav deltakelse i the bachelor). 

Da høres ikke 30% naiv og 70% ukomplisert så ille ut. Så får han heller finne seg ei annen å gifte seg med et par år senere.

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Hindenburg skrev:

Sant nok. Men nå er gjerne ikke jentene som melder seg på The Bachelor crème de la crème heller. To tvillinger, ei army veteran, ei alenemor, ei som ikke er ferdig med exen, ei flyvertinne hvis 13 år gamle ginger brødre griller deg om fantasy suite, ei psykopatisk nyhetsoppleser og 17 med ekstreme oppmerksomhetsbehov (derav deltakelse i the bachelor). 

Da høres ikke 30% naiv og 70% ukomplisert så ille ut. Så får han heller finne seg ei annen å gifte seg med et par år senere.

Hahaha jeg dævver!! :hoho:

spot on!!! :biggrin: 

Skrevet (endret)

Holdt på å le meg ihjel da moren til Jojo sier til henne: "You not going to get hurt. You beautiful!" 

Endret av Smookiekins
  • Liker 1
Gjest incognita
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Smookiekins skrev:

Holdt på å le meg ihjel da moren til Jojo sier til henne: "You not going to get hurt. You beautiful!" 

...og Jojo bare "I know, but...." :biggrin: 

Endret av incognita
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

...og Jojo bare "I know, but...." :biggrin: 

Ja! Haha :fnise:

Skrevet (endret)
20 timer siden, Hindenburg skrev:

Dette var morsomt. Kan jeg spørre litt personlig, hvorfor ser du The Bachelor? Ser menn slikt? Så kjekt!! :) 

Jeg synes ikke Caila virker naiv i det hele tatt. Førsteinntrykket mitt var ikke bra av henne. Da synes jeg hun virka altfor sukkersøt og kvalmende sprudlende, men allerede på første one-on-one date så skiftet hun modus. Dama er alt annet enn kun søt og blid, hun viser en svært dyp side og hun virker som den reflekterte og filosofiske typen. Hadde jeg vært mann hadde jeg ønsket en slik kvinne framfor mye annet. Ei som kan tenke dypt er verdt å ta vare på. I tillegg er hun jo attraktiv også da, så det skader jo ikke. 

Endret av Version 2.0
  • Liker 1
Gjest Hindenburg
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Dette var morsomt. Kan jeg spørre litt personlig, hvorfor ser du The Bachelor? Ser menn slikt? Så kjekt!! :) 

Jeg synes ikke Caila virker naiv i det hele tatt. Førsteinntrykket mitt var ikke bra av henne. Da synes jeg hun virka altfor sukkersøt og kvalmende sprudlende, men allerede på første one-on-one date så skiftet hun modus. Dama er alt annet enn kun søt og blid, hun viser en svært dyp side og hun virker som den reflekterte og filosofiske typen. Hadde jeg vært mann hadde jeg ønsket en slik kvinne framfor mye annet. Ei som kan tenke dypt er verdt å ta vare på. I tillegg er hun jo attraktiv også da, så det skader jo ikke. 

Nei, det har seg slik at jeg har en kone som er over middels interessert i dårlige Tv-serier, så da blir jeg jo dratt inn jeg også. Her sees det både Teen Mom og The Bachelor, og vi er like hekta begge to. Vi pleier å gjøre det til en helaften hver tirsdag (når de begge blir klare for nedlasting) med god mat og Pepsi Max. Som regel avsluttes det hele som en riktig helaften skal, men det hører nok inn under et annet underforum :fnise:

Ellers er jeg enig i at hun har hatt en positiv forumkurve, husker jeg håpte Ben skulle sende henne ut for noen episoder siden. Hvor dyp hun er synes jeg er vanskelig å si. Føler det blir litt samme regla hver gang om hvor mye hun flyttet som barn. Attraktivitet vil alltid være subjektivt, men hun ser da pen og pyntelig ut (til asiat å være). 

Endret av Hindenburg
Skrevet
21 timer siden, Hindenburg skrev:

Haha :laugh: 

Skrevet

NEI NEI NEI:grine: Jeg skulle google en av jentene for å finne navnet, og tror dere ikke jeg leste hvem som vant? Googlet jo til og med bare bilder. Åååh. Gjorde akkurat samme feilen med Chris Soules' sesong. Heldigvis er det ikke så lenge igjen da, men ugh så kjedelig.

Men uavhengig av hva jeg nå vet (som jeg selvfølgelig ikke skal spoile), er Caila absolutt favoritten, og det har hun egentlig vært helt siden begynnelsen.

Anonymkode: 8844c...a2f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI NEI NEI:grine: Jeg skulle google en av jentene for å finne navnet, og tror dere ikke jeg leste hvem som vant? Googlet jo til og med bare bilder. Åååh. Gjorde akkurat samme feilen med Chris Soules' sesong. Heldigvis er det ikke så lenge igjen da, men ugh så kjedelig.

Men uavhengig av hva jeg nå vet (som jeg selvfølgelig ikke skal spoile), er Caila absolutt favoritten, og det har hun egentlig vært helt siden begynnelsen.

Da er vi to!! 

Anonymkode: a4258...2bb

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åneiiii, det er så kjipt!

Jeg har alltid en tendens til å følge Bachelor/bacheloretten på instagram mens det går på TV.
På Chris Soules sin sesong gikk jeg på en smell da jeg ikke hadde fått sett finalen noen dager etter at den airet og så bilde av dem sammen på insta. 
Så tips: Unfollow alle involverte parter (også Chris Harrison) før finalen, eller ikke sjekk sosiale medier før du selv har sett finalen

Gjest Holititten
Skrevet
2 minutter siden, Pottah skrev:

Åneiiii, det er så kjipt!

Jeg har alltid en tendens til å følge Bachelor/bacheloretten på instagram mens det går på TV.
På Chris Soules sin sesong gikk jeg på en smell da jeg ikke hadde fått sett finalen noen dager etter at den airet og så bilde av dem sammen på insta. 
Så tips: Unfollow alle involverte parter (også Chris Harrison) før finalen, eller ikke sjekk sosiale medier før du selv har sett finalen

Jeg følger ingen av de på insta (tørr ikke), og går heller aldri inn på denne tråden før jeg har sett siste episode. Trodde det var trygt å google siden finalen ikke var sendt på amerikansk TV enda, men den gang ei:grine:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Holititten skrev:

Jeg følger ingen av de på insta (tørr ikke), og går heller aldri inn på denne tråden før jeg har sett siste episode. Trodde det var trygt å google siden finalen ikke var sendt på amerikansk TV enda, men den gang ei:grine:

Uff:glare:

Men takk for tips! Skal passe på og ikke google noen av dem

Skrevet

Nå har jeg kjøpt inn Ben & Jerry's is til i morgen :fnise: Flere som gleder seg? :popcorn: Jeg føler på meg at JoJo er neste som blir sendt hjem.

Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Nå har jeg kjøpt inn Ben & Jerry's is til i morgen :fnise: Flere som gleder seg? :popcorn: Jeg føler på meg at JoJo er neste som blir sendt hjem.

Jeg føler det samme. Og fikk meget lyst på Ben & Jerrys nå. Chocolate Fudge Brownie helst ;) 

Skrevet
2 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Jeg føler det samme. Og fikk meget lyst på Ben & Jerrys nå. Chocolate Fudge Brownie helst ;) 

Ja nam 👏

Skrevet
7 minutter siden, Lady skrev:

Åh herregud ikke siii sånt da, nå fikk jeg også lyst på Ben og Jerry's is til ungkaren i morgen :snurt: 

Gjest Hindenburg
Skrevet

Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Åh herregud ikke siii sånt da, nå fikk jeg også lyst på Ben og Jerry's is til ungkaren i morgen :snurt: 

Seerr, giii dere da. Det er favoritten til kona også, personlig er jeg mer hissig på krokan. Fikk i overkant mye krokan i barndommen så i omtrent 10 år var jeg på pistasjkjøret, heldigvis tilbake i god gammel krokanform nå.

Tipper han sender hjem Caila eller JoJo. Håper egentlig det er kroken på døra for flyvetinna, har egentlig aldri hatt sansen for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...