Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg lurer fælt på hva som skjer i finalen når Ben ringer noen.. Hva tror dere? Tenk om han ombestemmer seg etter han har sendt hjem noen? Tenk om han sender hjem begge to og ringer Caila? Tviler egentlig på det, men tanken slo meg.. haha

Haha! Det hadde vært tidenes twist! Fikk følelsen av at han var usikker når han sendte henne hjem. 

Virker som Ben endrer mening veldig ofte. Den han har vært med sist er den han liker best på en måte..

7 timer siden, fresia skrev:

håper Caila blir The Bachelorette <3 fikk skikkelig vondt av henne når hun kom for å overraske han...

Håper jeg også! Caila er best <3 

Kjipt å vente 2 uker på finalen! Blir spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor får dere sett det??:)

Anonymkode: 484c3...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkars Caila.
Men kanskje like så greit at det ble slutt før rosesermonien da.

Håper det blir Lauren til slutt og Jojo eller Becca blir neste Bachelorette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor får dere sett det??:)

Anonymkode: 484c3...3b7


Laster ned fra eztv.it eller kickass.to :)

Anonymkode: aa8db...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg ble flau når Ben sier "I love you too" til både Jojo og Lauren. Synes ikke det er greit. Han fremstår som svært umoden og ubesluttsom. Det går fint an å ha følelser for mer enn én person, det vet jeg å, men det går fint an å la være å oppføre seg slik i en slik situasjon som de er i. Han burde tenkt lengre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
10 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Herregud! Jeg ble flau når Ben sier "I love you too" til både Jojo og Lauren. Synes ikke det er greit. Han fremstår som svært umoden og ubesluttsom. Det går fint an å ha følelser for mer enn én person, det vet jeg å, men det går fint an å la være å oppføre seg slik i en slik situasjon som de er i. Han burde tenkt lengre. 

Enig. Kan tenke meg reaksjonen til brødrene til Jojo når de så denne episoden  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, incognita skrev:

Enig. Kan tenke meg reaksjonen til brødrene til Jojo når de så denne episoden  :fnise:

OMG, jaaa!! De tok sikkert fyr! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
Et øyeblikk siden, Version 2.0 skrev:

OMG, jaaa!! De tok sikkert fyr! :laugh:

Skulle gitt mye for å vært flue på veggen :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Enig i at han dumma seg ut når han sa "I love you" til begge to. Nå er jo begge skråsikre på at de er den som står igjen til slutt! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Okei, jeg har ikke lest tråden lengre enn side 3, for å ikke lese noen spoilere, er i begynnelsen av episode 4, men jeg MÅ bare si: 

OLIVIA! :bond: Hun har jo nesten en full-blown psykose! Alt snakket om at hun og Ben kommuniserer på et helt annet nivå, igjennom blikk, og han aner ikke hva som foregår. Ammagad! Hun må jo nesten være en parodi. Hun er jo helt sinnsforvirret. Og herlighet: Å si "It's just so hard you know" og snakke om de stygge beina sine når han har mistet to nære personer, hva i alle dager, snakk om å ikke ha innsikt. Blææææ. "I'm zen with Ben", bare synd at Ben ikke vet det. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var vel den minst dramatiske ''women tell all''-episoden jeg har sett. :laugh: 

Men neste uke ser lovende ut, spennende. Han er vel en av de beste de har som bachelor, om ikke den beste, men dreit seg ut med å si at han elsker begge to altså. Skjønner at det er vanskelig å holde inne, men de var jo begge forberedt på at han ''ikke kan'' si det tilbake, så det beste hadde jo vært å vente. Så veldig vondt ut i noen av de klippene de viste, begge var vel overbevist om at de ville bli den siste når han sier sånt. 

Synes også det er litt dumt at andrevalget aldri blir bachelor/bachelorette (eller har det skjedd?)... Jeg synes det beste er om han hadde valgt Lauren, og Jojo blitt bachelorette. Men det blir vel Caila regner jeg med. :tongue: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud! gleder meg til siste episode ass, men hun han ikke velger kommer jo til å bli helt knust. får trøste meg med at dette er en stund siden og at hun forhåpentligvis har kommet seg videre... det er jo også spesielt for hun han faktisk velger da - å vite at han også elsker en annen. spennende blir det i hvertfall!:popcorn:

angående Women tell all-episoden... lite drama, ja. stakkars Caila! håper fortsatt at hun blir the bachelorette og finner drømmemannen :blomst: likte det Amanda sa om at det var godt for henne å se hvor lei seg han var etter at han sendte henne hjem og at hun ønsket han alt godt!

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke mye drama i episoden! :fnise: Men jeg fikk skikkelig avsmak av hun Jami egentlig, og Amber egentlig og. Måten de angreip Jubilee på. Syns synd på Jubilee jeg og de var så krasse mot henne. Fikk inntrykk av at Jami er en mobber, måten hun oppførte seg på.. :angry:

Syns så synd på Caila jeg og :( Håper hun blir den neste ungkarskvinnen ja :D Er så spent på neste episode! Stakkars hun som ikke blir valgt, når han har sakt han elsker begge.. Det var vel ikke det beste sjakktrekket fra Ben sin side men :fnise: Men han er definitivt den beste ungkaren som har vært til nå! Han og Sean :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Sitronmelis skrev:

Ja det var ikke mye drama i episoden! :fnise: Men jeg fikk skikkelig avsmak av hun Jami egentlig, og Amber egentlig og. Måten de angreip Jubilee på. Syns synd på Jubilee jeg og de var så krasse mot henne. Fikk inntrykk av at Jami er en mobber, måten hun oppførte seg på.. :angry:

Syns så synd på Caila jeg og :( Håper hun blir den neste ungkarskvinnen ja :D Er så spent på neste episode! Stakkars hun som ikke blir valgt, når han har sakt han elsker begge.. Det var vel ikke det beste sjakktrekket fra Ben sin side men :fnise: Men han er definitivt den beste ungkaren som har vært til nå! Han og Sean :jepp:

Sean Lowe :yvonne::strix: Han er bare så utrolig best! Følger både han og Catherine på Insta. De virker så vanvittig herlige sammen. Ikke sjau i det hele tatt nei! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Sean Lowe :yvonne::strix: Han er bare så utrolig best! Følger både han og Catherine på Insta. De virker så vanvittig herlige sammen. Ikke sjau i det hele tatt nei! :sur:

Enig! Elsker de to! Så søtt de venter barn :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg voldsomt til å stå opp og se finalen i morgen!! :hoppendeglad:  Godnatt i mens! :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare ploppe innom for en en friendly reminder.

Hva enn dere gjør frem til dere får sett finalen, ikke sjekk sosiale medier! Scrollet innom instagram nå nettopp og holdt på å gå på en real smell, selv om jeg har avfulgt Ben for anledningen :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pottah skrev:

Ville bare ploppe innom for en en friendly reminder.

Hva enn dere gjør frem til dere får sett finalen, ikke sjekk sosiale medier! Scrollet innom instagram nå nettopp og holdt på å gå på en real smell, selv om jeg har avfulgt Ben for anledningen :angry:

I know, har IKKE sjekket instagram i dag :fnise: Laster ned episoden as we speak :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett The final rose nå, men finner ikke After the final rose noen steder! Jeg streamer bare.. Men episodene har jo alltid blitt lagt ut med en gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, negnavhc skrev:

Jeg har sett The final rose nå, men finner ikke After the final rose noen steder! Jeg streamer bare.. Men episodene har jo alltid blitt lagt ut med en gang før.

Ååh, det ligger på kickass for nedlastning. Jeg ser det nå :D ÅÅH DE AVSLØRTE UNGKARSKVINNEN OG :hoppendeglad::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...