Gå til innhold

The Bachelor 2016/sesong 20 - Amerikansk sendetid

Anbefalte innlegg

Skrevet
37 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jaaaa :laugh:

:ler: Også brødrene da :sjokkert: Litt av et hjemmebesøk! Uff ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

:ler: Også brødrene da :sjokkert: Litt av et hjemmebesøk! Uff ..

Jaa de brødrene var fææle!!!

Skrevet

Tror ikke det blir Jojo etter at han møtte brødrene hennes. 
Caila virker litt for ung for han, så holder en knapp på Lauren. Ben kom jo godt overens med foreldrene hennes også.

Anonymkode: aa8db...a5c

Skrevet

Jojo sin familie var jo ganske spesielle ja, men brødrene forstår jeg egentlig en del. De ble fremstilt som litt vel aggressive og såkalt vanskelige, men ut fra det vi så av samtalene de hadde med Ben så synes jeg faktisk Ben svarte jævlig dårlig for seg. Han virket veldig usikker, flakket med blikket, så ned i gulvet, hadde et passivt tonefall i stemmen osv. Jeg hadde absolutt ikke følt meg trygg om han var slik under hele samtalen de hadde. Klart, man er jo ikke trygg i en slik setting, men det går jo an å være litt mer tilstedeværende. Ellers liker jeg Ben svært godt, men synes innimellom han virker litt ung. Noe han jo også er.

Jeg tror og håper Caila vinner hans hjerte. Synes faren hennes var svært intens og virket litt sånn irriterende bedreviter, men det er jo ikke faren hennes Ben skal date da, så går kanskje bra :D 

Lauren tapte seg i mine øyne da hun sa at dersom ikke familien likte Ben så kunne hun ikke si til han at hun er forelsket i han. Trodde hun var mer selvstendig enn som så. Også var hun skummelt lik faren sin. Hadde han vært yngre og hatt en blond parykk så kunne de vært tvillinger! :laugh: Synes Lauren er kjedelig. 

Hvem blir neste ungkarskvinne mon tro? Jeg tenkte her om dagen.. Hun Claire som var med i Juan Pablo sin sesong og som har vært med i hele 3 Bachelor in Paradise.. Hvorfor blir aldri hun ungkarskvinnen? Hadde nok blitt en heftig sesong :D

Skrevet

Jeg tror Lauren står igjen til slutt.

Anonymkode: a4258...2bb

Skrevet

Min personlige mening så liker jeg Caila best, men tror det blir Lauren. Det er noe med henne som jeg ikke takler, vet ikke hva.

Anonymkode: aa8db...a5c

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper egentlig Caila blir ungkarskvinnen jeg! :) Liker henne veldig godt og vil heller se mer av henne enn f.eks Lauren eller Jojo. Så får vi håpe Ben blir lykkelig med den han velger og at det blir både barn og bryllup! Men Caila for ungkarskvinnen altså! :roser:

• Liker 2
Skrevet

Becca burde fått sjansen til å bli The Bachelorette. Hun trenger litt hjelp til å finne seg en mann :fnise:

Anonymkode: fbc12...1fb

Skrevet

Virker som at Caila har mye sterkere følelser for Ben enn det han har for henne.. Tror hun ryker neste gang. 

Anonymkode: fbc12...1fb

Skrevet
1 time siden, Version 2.0 skrev:

Jojo sin familie var jo ganske spesielle ja, men brødrene forstår jeg egentlig en del. De ble fremstilt som litt vel aggressive og såkalt vanskelige, men ut fra det vi så av samtalene de hadde med Ben så synes jeg faktisk Ben svarte jævlig dårlig for seg. Han virket veldig usikker, flakket med blikket, så ned i gulvet, hadde et passivt tonefall i stemmen osv. Jeg hadde absolutt ikke følt meg trygg om han var slik under hele samtalen de hadde. Klart, man er jo ikke trygg i en slik setting, men det går jo an å være litt mer tilstedeværende. Ellers liker jeg Ben svært godt, men synes innimellom han virker litt ung. Noe han jo også er.

Jeg tror og håper Caila vinner hans hjerte. Synes faren hennes var svært intens og virket litt sånn irriterende bedreviter, men det er jo ikke faren hennes Ben skal date da, så går kanskje bra :D 

Lauren tapte seg i mine øyne da hun sa at dersom ikke familien likte Ben så kunne hun ikke si til han at hun er forelsket i han. Trodde hun var mer selvstendig enn som så. Også var hun skummelt lik faren sin. Hadde han vært yngre og hatt en blond parykk så kunne de vært tvillinger! :laugh: Synes Lauren er kjedelig. 

Hvem blir neste ungkarskvinne mon tro? Jeg tenkte her om dagen.. Hun Claire som var med i Juan Pablo sin sesong og som har vært med i hele 3 Bachelor in Paradise.. Hvorfor blir aldri hun ungkarskvinnen? Hadde nok blitt en heftig sesong :D

Det tenkte jeg også !! 

Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Jeg håper egentlig Caila blir ungkarskvinnen jeg! :) Liker henne veldig godt og vil heller se mer av henne enn f.eks Lauren eller Jojo. Så får vi håpe Ben blir lykkelig med den han velger og at det blir både barn og bryllup! Men Caila for ungkarskvinnen altså! :roser:

det håper jeg også! det er hun jeg liker best. hun virker mye mer interessant enn de to andre. jeg er ikke så fan av Ben egentlig, så derfor er det greit for meg om Lauren B eller JoJo kaprer han. han passer best med Lauren B, synes jeg.

Skrevet
11 timer siden, Lady skrev:

La dere merke til at moren til JoJo bare tok hele vinflasken å drakk rett fra den? :laugh:

Haha nei det la jeg ikke merke til :fnise:

Tror også han ender opp med Jojo eller Lauren. Håper på Becca eller Jojo som neste Bachelorette. 

Virker ikke som valget blir så vanskelig neste uke da, hvis han har sagt han elsker deg til to av dem.

Skrevet

Hvorfor er det så mange av dere som ønsker at Becca skal bli ungkarskvinnen? Jeg så ikke Chris sin sesong fordi jeg synes han er DRITKJEDELIG, så har ikke kjennskap til henne annet enn i denne sesongen med Ben. Synes i denne sesongen at hun virker totalt uinteressant og synes ikke hun er veldig attraktiv. Ser ut som en sur sitron. Munn som går nedover, ser konstant ut som hun er i dårlig humør. 

Skrevet
16 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Hvorfor er det så mange av dere som ønsker at Becca skal bli ungkarskvinnen? Jeg så ikke Chris sin sesong fordi jeg synes han er DRITKJEDELIG, så har ikke kjennskap til henne annet enn i denne sesongen med Ben. Synes i denne sesongen at hun virker totalt uinteressant og synes ikke hun er veldig attraktiv. Ser ut som en sur sitron. Munn som går nedover, ser konstant ut som hun er i dårlig humør. 

Jeg synes hun er nydelig og har gode verdier. 

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, Lady skrev:

Jeg synes hun er nydelig og har gode verdier. 

Enig. 

Skrevet

Hvilke verdier da? Ikke meningen å trashe henne fullstendig, men jeg er oppriktig nysgjerrig. Mener dere at dette har kommet fram i denne sesongen her? I så tilfelle har jeg gått glipp av noe. 

Gjest incognita
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Hvilke verdier da? Ikke meningen å trashe henne fullstendig, men jeg er oppriktig nysgjerrig. Mener dere at dette har kommet fram i denne sesongen her? I så tilfelle har jeg gått glipp av noe. 

Hun virker litt reservert, ja. Men samtidig har hun aldri vært involvert i noe drama noensinne, hun er alltid diplomatisk og sympatisk mot de andre jentene. Dette er egenskaper ikke mange andre av jentene kan skilte med. I tillegg synes jeg hun virker som et godt menneske. Det at hun er jomfru osv er ikke noe jeg setter så høyt nødvendigvis, bortsett fra at det må kunne sies å vise til en rekke personlige egenskaper slik som eksempelvis tålmodighet og integritet.

Endret av incognita
Skrevet
18 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Haha skjer med siteringen?! Får aldri fjernet boksen etter å ha trykket på siter?!

Uansett, holdt på å skrive svar men Incognita fikk sagt det :danse:

Gjest Hindenburg
Skrevet

Caila er min favoritt. Glad og positiv, samt en fin familie.

Jojo får blomster av exen og har en forskrudd familie, terningkast 2.

Gjest incognita
Skrevet
36 minutter siden, Hindenburg skrev:

Caila er min favoritt. Glad og positiv, samt en fin familie.

Jojo får blomster av exen og har en forskrudd familie, terningkast 2.

:fnise: 

Joda, Caila er søt hun, men synes du ikke hun virker litt naiv på en måte? Jeg vet ikke, men jeg synes bare hun virker litt for smørblid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...