AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Akkurat bestilt billett til fredag, noen andre som skal se? Anonymkode: 1b8bc...9fd
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Ikke til å begynne med. Venter til det har roet seg ned litt, og jeg har fått sett gjennom de tidligere filmene. Så Star Wars (original trilogi) rundt 1999, og ble aldri helt bitt. Jeg føler at dette er filmer du nesten må ha sett når du var liten, for å virkelig kunne verdsette. Veldig mye nostalgi mao. Plus at det har vært hype av en annen dimensjon for akkurat denne filmen...og hvor lenge? 6 - 12 mnd, minst. Alle vet at denne kommer til å sprenge alle grenser, ingen tvil der. Har fått god kritikk også. Hovedgrunnen til at jeg blir å se den er fordi J.J Abrams er Regissør, han greier å lage underholdende filmer. Anonymkode: 9354b...7ed
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Jepp, ble nettopp ferdig med å se alle, og har planer om å se den nye i morgen Anonymkode: 43117...7f5
MapleSirup Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Bør jeg se alle de andre først?Hilsen Star Wars Newbie.
Psilocybe Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Nei. Star Wars er barnefilmer med éndimensjonale pappfigurer, dårlig manus og forutsigbare, kjedelige svart/hvitt-plott uten nerve eller interessante temaer. Dessuten liker jeg ikke dagens CGI. Det ser billig og falskt ut, og animatørene og modellørene er udugelige amatører. Gammeldagse spesialeffekter, fra tiden før dataalderen, var ofte bedre enn mye av det som vises i dag. Men noen filmer fra tidlig nittitall, særlig Jurassic Park 1, inneholdt vesentlig bedre CGI enn alt som er produsert siden. Kan legge til at jeg begynte å se Abrams' første Star Trek-film, den fra 2009, og den var så bedriten og tullete at jeg bare måtte slå av. Og jeg er fan av Star Trek: The Next Generation (den ene TV-serien), så problemet lå ikke i selve universet, men i den elendige regissøren og det råtne manuset. Endret 15. desember 2015 av Psilocybe
Gjest Nikee Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Jaaaaaaa Jeg har ventet i ett år nå, og dør av spenning. Jeg er Star Wars nerd så jeg skal se den i morgen, helt enorme forventninger
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Gidder ikke se den på kino. Om jeg ser den så ser jeg den på DVD. Mest sannsynlig ser jeg den. Men ikke før den er ute på DVD.
nordlending Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Skal se den neste uke. Har ikke sett de andre da, så...:p
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Nei, Harrison Ford suger.Lol, hvem liker du da? Anonymkode: 1b8bc...9fd
herremann Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 (endret) yes!vennene min har leid en hel kinosal! så blir marathon på lørdag med de gamle filmene.nye sees til uka en dag. Endret 16. desember 2015 av herremann
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 yes!vennene min har leid en hel kinosal! så blir marathon på lørdag med de gamle filmene.nye sees til uka en dag.En hel kinosal? Anonymkode: 1b8bc...9fd
ajarRun Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Lol, hvem liker du da?Anonymkode: 1b8bc...9fdArianna Grande og Rannveig Heitmann, hvis de lager en film skal jeg definitivt se den.
herremann Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 En hel kinosal?Anonymkode: 1b8bc...9fdyes.er flere kinoer her i byen, så er en mindre kino vi skal være i.brukes mye til gamle filmer etc. men utstyret er topp.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Arianna Grande og Rannveig Heitmann, hvis de lager en film skal jeg definitivt se den. Anonymkode: 1b8bc...9fd
Gjest Linaria Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Nei, er ikke spesielt interessert i Star Wars. Er ikke spesielt interessert i store Hollywood-filmer uansett. Ikke noe negativ til at folk liker dem da. Kan være jeg ender opp med å se den en gang, men hittil har jeg bare sett de to første Star Wars-filmene, og de var ikke så spennende.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Nei, er ikke spesielt interessert i Star Wars. Er ikke spesielt interessert i store Hollywood-filmer uansett. Ikke noe negativ til at folk liker dem da. Kan være jeg ender opp med å se den en gang, men hittil har jeg bare sett de to første Star Wars-filmene, og de var ikke så spennende. Hvorfpr? Anonymkode: 1b8bc...9fd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Skal se den når den kommer på dvd. Det begynner å bli mange år siden jeg har sett noen av de andre, så kanskje jeg skal se gjennom dem først også (?) Jeg er ikke noen super star wars fan, men jeg ser mye film og må få med meg slike "store begivenheter" Anonymkode: 9ebdf...285
Calleia Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Skal se den når den kommer på dvd. Det begynner å bli mange år siden jeg har sett noen av de andre, så kanskje jeg skal se gjennom dem først også (?) Jeg er ikke noen super star wars fan, men jeg ser mye film og må få med meg slike "store begivenheter"Anonymkode: 9ebdf...285Ikke for å kuppe tråden .. men: Jeg har ikke sett en eneste S.W-film.. Hvilken rekkefølge bør jeg se de i, om jeg skal se alle? Har fått så ulike tips.. 1
King in the North Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Akkurat bestilt billett til fredag, noen andre som skal se?Anonymkode: 1b8bc...9fdMinst tre ganger, om kvaliteten er på det nivået jeg forventer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå