Gå til innhold

Ebay tattovering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann Kvinneguiden!

sitter her og tenker på å ta tattovering, men når jeg snakker med tattosjappene nærme hvor jeg bor så sier de 6000-7000 for en simpel tattovering uten skyggelegging eller farger. Skal kun ha en liten (20cmx20cm) på underarmen.

merk: har ingen tattoveringer fra før.

anyways, så gjennom ebay i dag og fant fullt tattoo set for 300kr!

synes dette var utrolig billig, men vil høre med noen som vet noe om dette er renslig, lov eller smart?

skal selvfølgelig ikke hive meg i noe komplisert ved første forsøk, blir å kjøpe 10-20 tattoo blank sheets og øve i 1 måneds tid før jeg prøver noe simpelt på kroppen.

takknemelig for alle svar!

mvh. Lars :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rensligheten med det kommer ann på deg, ingen kan nekte deg, så det er jo lovlig. Om det er smart er en omstridt diskusjon. Hjemmetatoveringer blir sjeldent bra etter en måned med øvelse etter hva jeg har sett. Men de kan som oftest fikses til å se ganske så bra ut i ettertid av noen profesjonelle. 

Skjønner ikke helt hvor du har fått prisen 6000-7000 fra. Har fått tatovert en logo på 25x25 cm av en på et tatoverings studio i Oslo og betalte 1500,- 

Anonymkode: 188e1...da6

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Tenkte du å tatovere deg selv? Skjønte ikke helt. En tatovering skal du ikke spare pengene dine på. Dette er noe du skal ha for resten av livet. Om det koster 7000 eller 20 000, så betaler du faktisk for kvalitet. Å kjøpe et sett til 300 kr, uten å engang ha utdannelse, og i tillegg tenke å tatovere seg selv, du skjønner vel at det prosjektet er dødfødt? Spar pengene dine til en ordentlig tatovering i stedet. Er det viktig for deg, så tar du deg råd hos en dyktig og profesjonell tatovør. Håper egentlig hovedinnlegget ditt er tull. 

Skrevet

Huff ville jeg ikke tatt sjansen på!

Og som det blir skrevet over her; tatoveringer er noe du skal ha resten av livet. Burde derfor være verdt hver krone; også får du det gjort skikkelig. Men det er nå min mening :) 

Skrevet

Rensligheten med det kommer ann på deg, ingen kan nekte deg, så det er jo lovlig. Om det er smart er en omstridt diskusjon. Hjemmetatoveringer blir sjeldent bra etter en måned med øvelse etter hva jeg har sett. Men de kan som oftest fikses til å se ganske så bra ut i ettertid av noen profesjonelle. 

Skjønner ikke helt hvor du har fått prisen 6000-7000 fra. Har fått tatovert en logo på 25x25 cm av en på et tatoverings studio i Oslo og betalte 1500,- 

Anonymkode: 188e1...da6

Får ta turen til Oslo og ta en tattoo i nærmere fremtid da ;)

men går design og håndverk, er meget stødig på hånda og broren min har en tattoveringsmaskin hjemme hos seg selv som jeg har prøvd, ikke verdens vanskeligste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...