AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har så sykt eksamensangst og nerver at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg skal ha muntlig eksamen på torsdag, og gruer meg noe sinnsykt.. Jeg HATER muntlig. Jeg er så redd for at de spør meg om noe jeg ikke vet noe om, og jeg bare sitter der og ser dum ut.. Eller at jeg ikke klarer å formulere meg ordentlig, så jeg stammer og faller i ord osv.. ååh, noen som har noen gode tips til å roe nervene? Jeg ser ikke fram til jul fordi jeg gruer meg sånn til eksamen at jeg tror jeg kommer til å dø og ikke får opplevd denne jula, haha.. Ja, det er så ille. Anonymkode: 64bd8...583
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Og hva så om du ikke kan svare på noe? Jeg fikk en del spørsmål jeg ikke kunne svare på da jeg hadde muntlig for en stund siden, men fikk B. Så at du ikke kan svare kan være fordi de utfordrer deg med å stille vanskelige spørsmål fordi de har inntrykk av at du kan det andre. Anonymkode: 1a648...cb8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Og hva så om du ikke kan svare på noe? Jeg fikk en del spørsmål jeg ikke kunne svare på da jeg hadde muntlig for en stund siden, men fikk B. Så at du ikke kan svare kan være fordi de utfordrer deg med å stille vanskelige spørsmål fordi de har inntrykk av at du kan det andre.Anonymkode: 1a648...cb8Takk, det var litt betryggende faktisk jeg får bare gjøre så godt jeg kan, så er det godt nok..TS Anonymkode: 64bd8...583 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Og hva så om du ikke kan svare på noe? Jeg fikk en del spørsmål jeg ikke kunne svare på da jeg hadde muntlig for en stund siden, men fikk B. Så at du ikke kan svare kan være fordi de utfordrer deg med å stille vanskelige spørsmål fordi de har inntrykk av at du kan det andre.Anonymkode: 1a648...cb8Fikk du spørsmål du ikke klarte å svare på, og likevel fikk B? Hvilket fag var det da?Jeg fikk spørsmål og klarte å svare utdypende på alle, men fikk likevel bare C.Til ts: Se for deg at du gjennomfører og klarer dette. Visualiser. Det hjelper. Anonymkode: b64a1...052
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå