Gå til innhold

Ekte mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et intelligent innlegg. "Visjoner og beliefs".

Anonymkode: c5401...814

Jeg er fornøyd med å være litt dum, intelligente mennesker gjør langt mye mer skade på planeten. er det tilfeldig at den mest intelligente mannenn, einstein, la forutsetningen for å sprenge planeten til helvete. Hvem er dummest da. Tror du skal ta deg en bolle. Folk som er opptatt av å være så intelligente er ofte dømmende og slemme. Akkurat som du beviser i det innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mine øyne er en ekte mann en mann som ikke har noe imot å få skitt under neglene (skal i utgangspunktet ikke gå, for han klipper jo neglene slik at de ikke blir lange). Han kan skru opp et skap og skifte dekk og olje på en bil, jeg tenker at et ekte mannfolk er handy og flink med håndarbeid. Han bruker ikke fuktighetskrem og velværeprodukter på lik linje med et kvinnfolk, han holder seg til litt hårvoks kanskje, parfyme, deodorant og barberskum. Går ikke kledd i dress/skjorte til hverdags, men har en laid back stil med loose jeans og en fin t-skjorte/hettegenser/langermet t-skjorte. Ansiktshår, helst 3 dagers. Jobber med et praktisk yrke, sitter ikke i en kontorstol fra 8-4 hver dag. Hår på brystkassa og en kraftig kropp som viser at han er sterk og kan løfte tungt, men liker å kose seg med pizza og øl i helgene. Litt mage er med andre ord virkelig på sin plass. Kraftige never. Når det gjelder høyde har det ingenting å si syns jeg. En dyp, grov stemme. 

Dette er for meg et ekte mannfolk og det er en slik mann jeg vil ha. 

Anonymkode: 43e54...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mine øyne er en ekte mann en mann som ikke har noe imot å få skitt under neglene (skal i utgangspunktet ikke gå, for han klipper jo neglene slik at de ikke blir lange). Han kan skru opp et skap og skifte dekk og olje på en bil, jeg tenker at et ekte mannfolk er handy og flink med håndarbeid. Han bruker ikke fuktighetskrem og velværeprodukter på lik linje med et kvinnfolk, han holder seg til litt hårvoks kanskje, parfyme, deodorant og barberskum. Går ikke kledd i dress/skjorte til hverdags, men har en laid back stil med loose jeans og en fin t-skjorte/hettegenser/langermet t-skjorte. Ansiktshår, helst 3 dagers. Jobber med et praktisk yrke, sitter ikke i en kontorstol fra 8-4 hver dag. Hår på brystkassa og en kraftig kropp som viser at han er sterk og kan løfte tungt, men liker å kose seg med pizza og øl i helgene. Litt mage er med andre ord virkelig på sin plass. Kraftige never. Når det gjelder høyde har det ingenting å si syns jeg. En dyp, grov stemme. 

Dette er for meg et ekte mannfolk og det er en slik mann jeg vil ha. 

Anonymkode: 43e54...670

pass på at han faktisk gjør dette, da. og ikke bare finner det opp og påstår han kan fly etterpå.

Anonymkode: 7a814...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pass på at han faktisk gjør dette, da. og ikke bare finner det opp og påstår han kan fly etterpå.

Anonymkode: 7a814...ff5

... hva mener du? :P 

Anonymkode: 43e54...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.12.2015 at 21.57, Martine-1337 skrev:

Feil svar.

Gutter blir stadig mer femi. De tilbringer mer tid enn oss jenter foran speilet, og unngår visse aktiviteter fordi det ødelegger frisyren, de blir svett, og får dritt under neglene som tar lang tid å rense.

Er lesbisk og har nok redusert dømmekraft, men alle mine venninner som er hetero reagerer på dette.

Hva gjør en slik "femi" man til mindre mann enn en annen mann med penis?

Som homo burde jo du være den første til å innse at holdninger som de du fremviser her er ekstremt negative.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.12.2015 at 21.49, WubWub skrev:

Man trenger ikke noe mer enn en penis mellom bena for å være en ekte mann. med forbehold om at vedkommende er voksen såklart.

Helsike. Nå står ikke verden til påske. Først applauderer jeg et innlegg av ambivalentReaction, og nå er jeg faen meg 100% enig med WubWub! Hva skjer med universet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15.12.2015 at 21.50, AnonymBruker skrev:

Det er mye umoderne holdnjnger han fyren har i hvertfall. Makan til tøffel skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 1ae56...3f6

Jepp, han er en tøffel som vil la seg trampe på bare for å få være i nærheten av en kvinne. Eier han ikke selvrespekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jabx skrev:

Helsike. Nå står ikke verden til påske. Først applauderer jeg et innlegg av ambivalentReaction, og nå er jeg faen meg 100% enig med WubWub! Hva skjer med universet?

frabz-Welcome-to-the-dark-side-901509.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...