AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Del Skrevet 15. desember 2015 Inspirert av denne: http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.htmlHva mener du er et ekte mannfolk? Er mannen i ferd med å visne bort fordi menn og kvinner har blitt for "like"? Slår meg at en endel av punktene kanskje ikke kan knyttes til kjønn, men at det handler mer om høflighet, respekt og omtanke for andre uavhengig av kjønn. Anonymkode: 41427...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 15. desember 2015 #2 Del Skrevet 15. desember 2015 Ja alt dette I innlegget stemmer men KUN om kvinnen selv er en "lady". Hvorfor skal menn oppføre seg som gentlemen mot feks kvinner som oppfører seg dårlig?det bidrar jo kun til at kvinnene som oppfører seg dårlig fortsetter med det.Jeg sier heller: Vær gentleman mot bra kvinner og ignorer de dårlige kvinnene☺☺☺ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 15. desember 2015 #3 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Man trenger ikke noe mer enn en penis mellom bena for å være en ekte mann. med forbehold om at vedkommende er voksen såklart. Endret 15. desember 2015 av WubWub 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Del Skrevet 15. desember 2015 Det er mye umoderne holdnjnger han fyren har i hvertfall. Makan til tøffel skal man lete lenge etter. Anonymkode: 1ae56...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 15. desember 2015 #5 Del Skrevet 15. desember 2015 Man trenger ikke noe mer enn en penis mellom bena for å være en ekte mannFeil svar.Gutter blir stadig mer femi. De tilbringer mer tid enn oss jenter foran speilet, og unngår visse aktiviteter fordi det ødelegger frisyren, de blir svett, og får dritt under neglene som tar lang tid å rense.Er lesbisk og har nok redusert dømmekraft, men alle mine venninner som er hetero reagerer på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 15. desember 2015 #6 Del Skrevet 15. desember 2015 Menn kan på ingen måte visne bort. Syns det blir fort skremsel propaganda når man uttrykker seg på denne måten.Å diskutere kjønn er vanskelig. Spør 10 folk, og du vil få 10 meninger på definisjonen. Hvis det er ubetydelig, hvorfor går mange gjennom den tungen prosessen til å skifte kjønn? Kjønn er nært knyttet til folks identitet og det skal respekteres. Denne oppfordringen hadde jeg kommet med til Anders om. Hvis en mann er opptatt av å være foran speilet og unngår visse aktiviteter for å se fin ut som @Martine-1337 sier, så la han, sier jeg. Yter han rollen sin som mann noe mindre for det?Supermann er fin på håret hele tiden han!Når dette med å se hverandre som kjønn blir viktigere enn å se hverandre som mennesker, så mener jeg at det har gått for langt. Å være mann i dag og for 100, 1000 og 10000 år siden er ikke det samme. Roll with it. En selvstendig person av begge kjønn hadde ikke brydd seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 15. desember 2015 #7 Del Skrevet 15. desember 2015 Feil svar.Gutter blir stadig mer femi. De tilbringer mer tid enn oss jenter foran speilet, og unngår visse aktiviteter fordi det ødelegger frisyren, de blir svett, og får dritt under neglene som tar lang tid å rense.Er lesbisk og har nok redusert dømmekraft, men alle mine venninner som er hetero reagerer på dette.Feil svar fra deg ja.Man bytter ikke kjønn av å stå for lenge foran speilet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Del Skrevet 15. desember 2015 Ja alt dette I innlegget stemmer men KUN om kvinnen selv er en "lady". Hvorfor skal menn oppføre seg som gentlemen mot feks kvinner som oppfører seg dårlig?det bidrar jo kun til at kvinnene som oppfører seg dårlig fortsetter med det.Jeg sier heller: Vær gentleman mot bra kvinner og ignorer de dårlige kvinnene☺☺☺Ja, føler at det er noe påfugl-aktig over det. Hvis to hyggelige mennesker møtes så vil det blir det genuint bra og vennligheten uten bindinger. Anonymkode: 41427...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #9 Del Skrevet 15. desember 2015 Menn kan på ingen måte visne bort. Syns det blir fort skremsel propaganda når man uttrykker seg på denne måten.Å diskutere kjønn er vanskelig. Spør 10 folk, og du vil få 10 meninger på definisjonen. Hvis det er ubetydelig, hvorfor går mange gjennom den tungen prosessen til å skifte kjønn? Kjønn er nært knyttet til folks identitet og det skal respekteres. Denne oppfordringen hadde jeg kommet med til Anders om. Hvis en mann er opptatt av å være foran speilet og unngår visse aktiviteter for å se fin ut som @Martine-1337 sier, så la han, sier jeg. Yter han rollen sin som mann noe mindre for det?Supermann er fin på håret hele tiden han!Når dette med å se hverandre som kjønn blir viktigere enn å se hverandre som mennesker, så mener jeg at det har gått for langt. Å være mann i dag og for 100, 1000 og 10000 år siden er ikke det samme. Roll with it. En selvstendig person av begge kjønn hadde ikke brydd seg. Enig, tenker at kjønn handler mer om å være og ikke gjøre, som artikkelen sier mye om. Anonymkode: 41427...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 15. desember 2015 #10 Del Skrevet 15. desember 2015 Reise seg når dama går på do? Hvorfor ikke ta det et steg videre og annonsere begivenheten med en trompetfanfare?Jeg er enig i at folk bør være vennlige og høflige, men det gjelder ikke bare for menn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 15. desember 2015 #11 Del Skrevet 15. desember 2015 Man bytter ikke kjønn av å stå for lenge foran speilet. Selvfølgelig ikke.Var ikke det jeg sa heller.Sa at trenden er at gutter blir mer feminine, og det har relasjon til trådtittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aucaman Skrevet 15. desember 2015 #12 Del Skrevet 15. desember 2015 En "ekte mann" er en med penis. Hvis man ønsker å vise omtanke i hverdagen er du en "god person". Sånne lister blir bare fjas uansett hvordan man snur og vender på det, men jeg syns det er veldig festlig at begrepet "en ekte mann" tydeligvis fører til såpass uro i hverdagen at man velger å blottlegge sin egen usikkerhet på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 15. desember 2015 #13 Del Skrevet 15. desember 2015 Selvfølgelig ikke.Var ikke det jeg sa heller.Sa at trenden er at gutter blir mer feminine, og det har relasjon til trådtittelen.Jo det sa du. Du sa det var "feil svar" at man er ekte mann så lenge man har penis mellom bena. Begrunnelsen din var da at menn står for lenge foran speilet. Noe jeg finner helt tøvete og mannevondt. Man er ekte mann uansett hvor lenge man står foran speilet eller hvor jålete man er.Er ikke Jan Thomas ekte mann? Hva er han da? Dame? Intetkjønn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #14 Del Skrevet 15. desember 2015 Bare pinlig... Anonymkode: 28705...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. desember 2015 #15 Del Skrevet 15. desember 2015 Ekte mannfolk bryr seg ikke om slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 15. desember 2015 #16 Del Skrevet 15. desember 2015 Lurer på hvor mange han fikk på kroken?For det er tydelig at det er pulings han er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mearrasámi Skrevet 15. desember 2015 #17 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Maskulinitet oppfattes forskjellig fra person til person. Spør du noen midt i Oslo kan svaret variere i stor grad enn om du spør noen på tjukkeste landsbygda. Kvinner vil også oppfatte deres versjon av manndighet ut ifra deres egne preferanser og personlighet. Noen kvinner synes menn i dress med flott hår og stresskoffert er maskulint mens andre ser på en mann med håndtverkerbelte som maskulin. Det samme gjelder oppførsel. Noen kvinner liker den moderne mannen som bidrar i likestillinga, altså betaler 50/50% på restaurant besøk mens andre liker en mann som tar på seg spanderbuksene. Noen kvinner liker å bli varta opp av menn og andre vil være mer selvstendige. Maskulinitet defineres av personen du spørDet samme kan sies om menn og hva som er kvinnelig/feminint. Det er forskjellige preferanser ut i fra hvem du spør. Endret 15. desember 2015 av Mearrasámi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 16. desember 2015 #18 Del Skrevet 16. desember 2015 Inspirert av denne: http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.htmlHva mener du er et ekte mannfolk? Er mannen i ferd med å visne bort fordi menn og kvinner har blitt for "like"? Slår meg at en endel av punktene kanskje ikke kan knyttes til kjønn, men at det handler mer om høflighet, respekt og omtanke for andre uavhengig av kjønn. Anonymkode: 41427...70aEnig i mye han skriver,og jeg misliker menn uten snev sv dannelse.For det er kun det det handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 16. desember 2015 #19 Del Skrevet 16. desember 2015 TEnker på ekte mannfolk som er beskyttende, glad i kvinner og forsvarer de de elsker og er glad i og står opp for hva de tror på og mener er rett. HAr visjoner og beliefs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #20 Del Skrevet 16. desember 2015 TEnker på ekte mannfolk som er beskyttende, glad i kvinner og forsvarer de de elsker og er glad i og står opp for hva de tror på og mener er rett. HAr visjoner og beliefs.For et intelligent innlegg. "Visjoner og beliefs". Anonymkode: c5401...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå