Amanda28 Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har plutselig fått en ganske stor (5 cm) klump/hevelse i venstre lår. Den gjør ikke vondt. Jeg var hos lege på fredag og han henviste meg til MR. Dette KAN jo være en svulst og jeg er så redd. Får ikke sove om nettene. Jeg skal til MR i morgen. Er det noen som har hatt noe lignende som var ufarlig?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Større sannsynlighet for at det er en fettkul eller en kong eller noe. Prøv å slappe av. Anonymkode: 1043b...f80
Amanda28 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2015 Større sannsynlighet for at det er en fettkul eller en kong eller noe. Prøv å slappe av. Anonymkode: 1043b...f80Men hadde ikke en lege kjent det hvis det var en fettkul? Det er ikke hardt. Takk for svar!
Braah Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har plutselig fått en ganske stor (5 cm) klump/hevelse i venstre lår. Den gjør ikke vondt. Jeg var hos lege på fredag og han henviste meg til MR. Dette KAN jo være en svulst og jeg er så redd. Får ikke sove om nettene. Jeg skal til MR i morgen. Er det noen som har hatt noe lignende som var ufarlig? Hvor gammel er du?
Braah Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 32Ok. Denne kulen er nok bare en fettkul eller lignende. Vokser den?Bare ta det med ro. Er du veldig bekymret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå