Gå til innhold

Drømte positivt om en voldtekt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg ble voldtatt eller i hvertfall plutselig hadde sex med en MYE eldre, ukjent mann.

I drømmen var det fantastisk, rett og slett.

Herregud så tåpelig, hva skal dette bety. Flere som har opplevd det samme? Hadde aldri sett positivt på en voldtekt av en gammel mann i virkeligheten!

Anonymkode: 012bc...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mye vanligere enn man skulle tro. Husker ikke hva eller hvor, men mener å ha lest at dette har med biologi å gjøre. Det er mange kvinner som kan tenne på å bli ''voldtatt'', altså roleplay hvor man blir ''voldtatt''. Seksuelle fantasier om voldtekt kan også tenne menn, det er dog heldigvis svært få som realiserer disse drømmene. Så lenge fornuften tilsier noe annet, (at voldtekt ikke er godt) bør du ikke være bekymret. 

Det er mye ren og pur biologi og fysiologi når det kommer til sex. Det er også noen kvinner som har opplevd orgasme under voldtekt, selv om de har vært livredd. Dette er dog noe som aldri blir snakket om, derfor vet man det ikke. Biologi er også grunnen til at kvinner kan voldta menn og gutter. Selv om de i hodet og hjertet er livredd, og slett ikke har lyst til dette, vil de likevel få reisning når kroppen skjønner hva som kommer til å skje. 

Jeg har dessverre ingen kritiske, seriøse kilder på påstandene mine, men hvis dere googler litt finner dere flere som har opplevd dette :-)

Jeg tror ikke dette betyr noe for deg, TS, det var bare en drøm.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja enig, det var nok ikke noe dypere betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...